BORRELL CLOSA, ELVIRA / CHAVARRIA NAVARRO, XAVIER
Aquest llibre és la continuació natural d'Evaluación de centros para la mejora de la calidad (Chavarria i Borrell, 2013) que, alhora, es deriva de Calidad en educación (Chavarria i Borrell, 2002).
El text que es presenta és una aplicació -entre les moltes possibilitats que ofereix el model ECCEO- d'avaluació realitzada per avaluadors interns d'un centre educatiu amb el suport d'un facilitador o coach extern.
En primer lloc, s'ofereix una síntesi del model ECCEO amb els seus elements i característiques més rellevants. A continuació, es dedica un capítol a exposar els resultats de l'aplicació experimental del model en diversos centres. I, per acabar, s'estableixen amb detall els paràmetres per a l'aplicació de l'Avaluació persuasiva, que dóna títol al llibre, com a implantació del model ECCEO en el supòsit de suport extern.
El Fòrum Europeu d'Administradors de l'Educació, entitat federada de l'European Forum on Educational Administration, és l'organisme que garanteix -des de la neutralitat política i administrativa- la qualitat i la sostenibilitat del projecte.