APRENENT I ENSENYANT A PARLAR (PREMI BATEC 1998)

APRENENT I ENSENYANT A PARLAR (PREMI BATEC 1998)

SANCHEZ CANO, MANUEL

12,00 €
IVA incluido
Editorial:
PAGÈS EDITORS
Año de edición:
2006
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-7935-583-8
Páginas:
228
Encuadernación:
Rústica
Colección:
ARGENT VIU. ASSAIG

Disponibilidad:

  • La Llar - Sant AntoniSin stock - Consultar plazo de entrega
  • La Llar- Passeig de la Plaça MajorSin stock - Consultar plazo de entrega

Aprenent i ensenyant a parlar és un treball que neix de la pràctica quotidiana i ofereix als professionals de l'educació estratègies per plantejar la feina dels alumnes que tenen dificultats en la comunicació i el llenguatge ja sia perquè presenten retard, perquè tenen algun trastorn específic o perquè viuen alguna situació educativa especial. El llibre posa tot l'èmfasi en els aspectes que afavoreixen la comunicació entre els qui ajuden a fer realitat aquest aprenentatge. És a dir, entre els alumnes i els educadors que treballen amb ells en qualitat de mestres d'aula ordinària, mestres d'educació especial, logopedes o terapeutes de llenguatge. El llibre va ser guanyador del II Premi Batec, 1998.

Artículos relacionados

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    7,50 €

  • DIDACTICA DE LA GEOGRAFIA
    BALE, JOHN
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    10,50 €

  • DICTADURA DEL COACHING, LA
    PÉREZ GORDILLO, VANESSA
    Disponibilidad inmediata

    16,00 €

  • UNIVERSIDAD INCLUSIVA
    DÍAZ JIMÉNEZ, ROSA MARÍA
    Aunque los últimos años han presenciado un incremento sustancial del acceso de las personas con diversidad funcional a la Educación Superior y la atención a la diversidad se ha regulado en la legislación universitaria, las universidades no ofrecen las mismas oportunidades a todo el alumnado con discapacidad quedando las personas con diversidad funcional cognitiva excluidas del ...
    Disponibilidad inmediata

    24,00 €

  • EMOCIONEMOS AL MAESTRO PARA EMOCIONAR A LA ESCUELA
    LOPEZ MARTINEZ, OLIVIA / GARCÍA JÍMENEZ, ELENA
    Los educadores son los principales líderes emocionales de sus alumnos. La capacidad del profesor para captar, comprender y regular las emociones de sus alumnos es el mejor índice del equilibrio emocional de su clase. ¿Se está preparando a los docentes de hoy para tal fin? Un maestro que conoce la importancia de educar emocionalmente es capaz de crear un clima de seguridad en el...
    Disponibilidad inmediata

    14,90 €

  • FER DE MESTRE QUAN NINGÚ NO SAP PER A QUÈ SERVEIX
    FUNES ARTIAGA, JAUME
    No es pot ser mestre sense formular-se un seguit de preguntes que cerquen resposta en la vida diària de l'aula. Què vol dir fer de mestre? Com ha de ser l'escola? I com ha de ser la relació de l'escola i els mestres amb els infants, les famílies i la comunitat? Sovint, les metodologies educatives s'aprenen en manuals als quals falta una pàgina; i Jaume Funes vol ajudar a reescr...
    Disponibilidad inmediata

    19,50 €