HOMILIES SOBRE EL PARENOSTRE / HOMILIES SOBRE LES BENAURANCES (DOBLE TEXT/RUSTICA)

HOMILIES SOBRE EL PARENOSTRE / HOMILIES SOBRE LES BENAURANCES (DOBLE TEXT/RUSTICA)

GREGORI DE NISSA

36,00 €
IVA incluido
Editorial:
ALPHA, EDITORIAL (BERNAT METGE)
Año de edición:
2005
Materia
Clásicos griegos y latinos. Otros
ISBN:
978-84-7225-846-4
Páginas:
218
Encuadernación:
Rústica
Colección:
FUNDACIÓ BERNAT METGE

Disponibilidad:

  • La Llar - Sant AntoniSin stock - Consultar plazo de entrega
  • La Llar- Passeig de la Plaça MajorSin stock - Consultar plazo de entrega

Artículos relacionados

  • COMEDIAS COMPLETAS
    TERENCIO
    Nacido en algún lugar de África, quizá Cartago, Publio Terencio Afro (c. 185-159 a. C.) es uno de los grandes nombres del teatro romano. Inspirado por la Comedia Nueva griega, sobre todo por Menandro, de quien se ha perdido casi toda la producción, Terencio escribió comedias tan sobresalientes como Plauto. Su vida relativamente breve truncó su fulgurante carrera; aun así, se co...
    Disponibilidad inmediata

    20,00 €

  • RETÒRICA A HERENNI
    ANÓNIMO
    La Retòrica a Herenni és el tractat de retòrica llatí més antic i el que ha tingut més influència al llarg del temps. Escrit al segle I aC, no se'n coneix l'autoria, per bé que durant molt de temps va ser atribuït falsament a Ciceró o a Cornifici. Dividida en quatre llibres, la Retòrica a Herenni es continua fent servir avui dia com a manual per aprendre a compondre i pronuncia...
    Disponibilidad inmediata

    14,95 €

  • IRA, LA (CATALÀ)
    SÈNECA
    Filòsof, polític, dramaturg i fins i tot humorista, Sèneca va ser un dels escriptors romans més influents i polifacètics dels primers temps de l?imperi. Seguidor del corrent estoic, per bé que amb una perspectiva filosòfica pròpia, va compondre diversos tractats ètics i morals. A La ira, Sèneca reflexiona al voltant d?aquesta pulsió, «la més avorrible»: primer definint-la i des...
    Disponibilidad inmediata

    12,95 €

  • TRAGEDIAS
    SÓFOCLES
    Con las tragedias de Sófocles (siglo v a. C.), podría decirse que el teatro alcanza su plena consolidación como género literario en el sentido moderno del término. Por un lado, se introduce una serie de innovaciones formales que darán a la pieza teatral un perfil escénico en buena medida definitivo. Y, por otro lado, eso está al servicio de intereses de fondo más importantes: S...
    Disponibilidad inmediata

    20,00 €

  • HEROIDES
    OVIDI
    ¿Què sentia Ariadna traïda pel seu amant i abandonada en una illa deserta? ¿Com és que Hèlena es va deixar seduir per Paris? ¿Quines angoixes afligien Penèlope després de vint anys d'absència del marit? Ovidi ens presenta una col·lecció de vint-i-una cartes en vers en què dóna veu a algunes heroïnes mítiques decidit a explorar els sentiments, les emocions i els turments que sus...
    Disponibilidad inmediata

    25,00 €

  • FÁBULAS
    FEDRO
    En un lenguaje coloquial y sencillo, característico del tono familiar que empleaban los actores de comedia, las fábulas del esclavo tracio Fedro (15 a.C.-55 d.C.) introdujeron en Roma el género difundido previamente con gran popularidad bajo el nombre del griego Esopo. En estas breves narraciones, el autor se aplica a la sátira social y critica ciertos comportamientos y situaci...
    Disponibilidad inmediata

    10,30 €