100 IDEES PER SER UN GRAN COMUNICADOR

100 IDEES PER SER UN GRAN COMUNICADOR

A LA RECERCA DELS MISSATGES (PRÀCTICAMENT) PERFECTES

PICÓ SENTELLES, ALFRED

15,20 €
IVA inclòs
Editorial:
COSSETANIA EDICIONS
Any d'edició:
2016
Matèria
Periodisme. Ciències de la Comunicació
ISBN:
978-84-9034-495-8
Pàgines:
248
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
DE CENT EN CENT
15,20 €
IVA inclòs

El periodista i professor Alfred Picó, després d'anys d'investigació i experiència en el món comunicatiu, explica per primera vegada 100 idees per millorar la nostra comunicació (personal i professional).
Com s'escriu un correu electrònic eficaç? Per què el WhatsApp provoca tants malentesos? Com han de comunicar les empreses? I les institucions? Com es redacta un text a Facebook i Twitter? Com es transforma una notícia negativa en positiva? Podem millorar la nostra comunicació sentimental? Sabries presentar-te en 60 segons? Quines tècniques periodístiques podem aplicar a la nostra vida quotidiana?
El llibre és un treball rigorós, innovador, sense precedents i de rabiosa actualitat. Perquè les persones i les empreses hem de comunicar. Sense comunicació som tan invisibles com vulnerables. Però hem de comunicar amb eficàcia i encert. Aquest llibre només té un objectiu: ajudar-te.

Articles relacionats

  • SOBRE LA EVOLUCIÓN DE LOS MEDIOS
    SCOLARI, CARLOS ALBERTO
    ¿Cómo cambian los medios? ¿Cómo pueden los investigadores comprender esa transformación? ¿Es posible dar un sentido a lo “viejo” desde la perspectiva de lo “nuevo”? Aunque el mundo se está transformando más rápido que los conceptos y teorías que los humanos crean para comprender esos cambios, el estudio de la evolución de los medios ha incorporado distintos enfoques para intent...
    Disponibilitat immediata

    22,00 €

  • FUERZA DEL RELATO, LA
    MARÍA, LUIS
    La fuerza del relato , cuenta las claves desconocidas de cómo se construyen los relatos ideológicos con los que nos quieren gobernar en la era digital en el ámbito de la gran batalla cultural. Es la narrativa de la seducción, un escenario donde la ficción termina moldeando ideológicamente la percepción de nuestro entorno y de la misma realidad. La masiva y fulgurante llegada d...
    Disponibilitat immediata

    19,95 €

  • COMUNICACIÓN DE GOBIERNOS E INSTITUCIONES PÚBLICAS, LA
    CANALETA HERAS, PAU
    Este libro es un pequeño manual de vida en el que el consultor en comunicación estratégica y profesor de comunicación Pau Canaleta detalla ochenta claves imprescindibles para comunicar desde cualquier Gobierno o institución pública. Ochenta consejos surgidos de más de veinte años de experiencia asesorando a Gobiernos e instituciones de todo tipo, para ayudarlos a posicionarse a...
    Disponibilitat immediata

    13,00 €

  • DEJA QUE SE SALGAN... CON LA TUYA
    MARTIN OVEJERO, JOSE LUIS
    Uno de los expertos en comunicación más prestigiosos de nuestro país ha volcado en un solo libro todas las técnicas y herramientas que puedes usar para convencer y seducir con tu discurso. ¡Tú también puedes tener una gran capacidad de comunicación y persuasión! ¿De qué te sirve tener el mayor ingenio, el mejor producto o la mejor intención, si no sabes venderlos?Este libro te ...
    Disponibilitat immediata

    19,90 €

  • INTRODUCCIÓN A LA COMUNICACIÓN POLÍTICA
    MAZZOLENI, GIANPIETRO
    En los últimos años el mundo de la política y de su comunicación ha sufrido grandes cambios. La transformación del lenguaje, la crisis del periodismo y de los medios generalistas, la difusión de las redes sociales... son fenómenos que han alimentado análisis y debates inéditos en el mundo de la investigación. Fruto del trabajo de especialistas en los distintos ámbitos, este vol...
    Disponibilitat immediata

    28,50 €

  • RADIO PUESTA, LA
    MONTES, JAVIER
    ¿De verdad el vídeo mató a la estrella de la radio, como sentenciaba la canción de los Buggles? No, simplemente la desplazó a otro lugar. Este libro reivindica la radio como compañía, como inspiración, como ventana al mundo que combina lo íntimo y lo universal.La radio que ponemos cada mañana para aterrizar en la realidad mientras preparamos el café; la radio que fue el único c...
    Disponibilitat immediata

    10,90 €

Altres llibres de l'autor

  • NIT DE FOC
    PICÓ SENTELLES, ALFRED
    Barcelona, anys vuitanta. 23 de juny. Una emissora de ràdio atrotinada. El Jaume, un periodista en hores baixes que serveix per a qualsevol feina. El Ricard, el seu cap despòtic. La Natàlia, segurament la noia més atractiva del món. L?Isi, un sotscomissari atípic.I dues notícies que coincideixen en el temps. Una, la fonamental, és la visita del ministre de Transports a l?Índia....
    Sense estoc, consultar termini entrega

    17,00 €

  • MÈTODE PICÓ PER PARLAR EN PÚBLIC, EL
    PICÓ SENTELLES, ALFRED
    Tots els secrets i les tècniques que Alfred Picó explica en aquest llibre són de collita pròpia. Són fruit de la seva experiència com a periodista, presentador d'actes públics i professor. I pot afirmar amb orgull que el Mètode Picó funciona. No ho diu ell, ho diuen els seus alumnes. Què podem aconseguir amb el Mètode Picó? * Descobrir els nostres punts forts * Estructurar corr...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    14,90 €