CRIANÇA ASSERTIVA

CRIANÇA ASSERTIVA

COM CONSTRUIR UN AFERRAMENT SEGUR I TENIR CURA DE LA SALUT MENTAL INFANTIL

GONZÁLEZ, MILENA

14,50 €
IVA inclòs
Editorial:
SENTIR EDITORIAL (MARCOMBO)
Any d'edició:
2023
ISBN:
978-84-267-3621-5
Pàgines:
190
Enquadernació:
Rústica
14,50 €
IVA inclòs

Durant molt temps s'ha mantingut la premissa que els nens i les nenes han de passar-ho malament per aprendre. Aquesta idea va acompanyada de frases col·loquials com ara 'que pateixi, així n'aprendrà' o 'si no li fa mal, no n'aprèn'. Tanmateix, en resposta a les conseqüències d'un paradigma de criança basat en l'autoritarisme, han sorgit formes de criança oposades, centrades en la permissivitat i, en certa manera, en la negligència. Aquestes últimes recolzen sobre premisses com ara 'al nen no se li han de posar límits que poden interrompre el desenvolupament lliure de la seva personalitat'. És molt habitual tendir als extrems i és probable que això funcioni en situacions límit, com ara haver d'eliminar hàbits que són perjudicials per a la salut, però per a la criança no és el més idoni. Si vols descobrir els elements clau per construir un aferrament segur amb els teus fills, has arribat al llibre indicat. La psicòloga i psicoterapeuta Milena González presenta en aquest llibre la importància d'aprendre a educar des de l'amor que sosté i des dels límits que protegeixen. L'amor i els límits en la criança van de la mà, no estan renyits. I una cosa i l'altra són tan necessàries per a la salut emocional del nen com ho són l'aliment i el son per a la seva salut física. En el llibre es construeix una mirada comprensiva envers la infància i compasiva envers aquells adults que, tot i no ser perfectes, volen aprendre a mirar i tractar amb respecte els nens i les nenes que formen part de la seva vida. Tot això es fa a partir de la desconstrucció de models i patrons de criança que afecten no només al vincle entre pares i fills, sinó també a la salut mental dels més petits. El nen construeix una idea de si mateix i de com és el món que l'envolta des de la mirada i el tracte que rep de les persones importants per a ell. Per definir-se a si mateix com algú capaç o incapaç, fort o feble, fracassat o el contrari, recorrerà a la seva memòria emocional i serà fidel a les paraules, a la mirada i al tracte que va rebre principalment de les persones que el van definir durant els seus primers anys de vida. Mai no és tard per aprendre a fer-ho d'una altra manera. Gràcies a la lectura d'aquest llibre, descobriràs com millorar la relació amb el teu fill a través de la construcció d'un aferrament segur. L'autora, Milena González, és psicòloga experta en trauma, aferrament i educación emocional. Ha cursat el Màster en Intel·ligència Emocional de la Universitat de València.

Articles relacionats

  • SENSE PANTALLES SENTO I PENSO MILLOR
    VILLAR, FRANCISCO
    Si les pantalles són perjudicials per a la salut física i emocional dels nens i els adolescents, per què ningú fa res per protegir-los? • Per què els treballadors de les empreses tecnològiques eduquen els seus fills sense mòbil? • Existeixen realment els nadius digitals? • Què és la plasticitat cerebral? I la regulació emocional? • És cert que el cervell continua creixent fins ...
    Disponibilitat immediata

    15,95 €

  • MENTE DEL NIÑO, LA
    MONTESSORI, MARIA / NOVARA, DANIELE
    Uno de los libros más relevantes de Maria Montessori, ahora revisado y adaptado a los tiempos que corren.La infancia es un período de enorme creatividad en la que la mente del niño absorbe las características del entorno que lo rodea, las hace suyas y crece a través de ellas, de forma natural y espontánea.Este libro, uno de los más importantes que nos dejó la autora, resume su ...
    Disponibilitat immediata

    17,00 €

  • TÚ NO ERES TUS PADRES
    ALONZI, MARIA BEATRICE
    Libérate de los traumas heredados de tus padres y aprende a ser feliz A menudo, sentimos que hemos heredado manías o defectos de nuestros padres y los culpamos de nuestra infelicidad. Comemos mal, no tenemos suficiente dinero, no encontramos el amor, seguimos consejos equivocados y nos sentimos fuera de lugar, incapaces de ser felices. Este libro te mostrará cómo cambiar el r...
    Disponibilitat immediata

    12,95 €

  • SIN PANTALLAS SIENTO Y PIENSO MEJOR
    VILLAR, FRANCISCO
    Si las pantallas son perjudiciales para la salud física y emocional de los niños y los adolescentes, ¿por qué nadie hace nada para protegerlos? • ¿Por qué los trabajadores de las tecnológicas educan a sus hijos sin móvil? • ¿Existen realmente los nativos digitales? • ¿Qué es la plasticidad cerebral? ¿Y la regulación emocional? • ¿Es cierto que el cerebro sigue creciendo hasta l...
    Disponibilitat immediata

    15,95 €

  • HA NACIDO UNA MADRE
    CAMAROS RUIZ, PAULA
    Disponibilitat immediata

    18,90 €

  • PROGRAMA EMOVERE. PROGRAMA DE EDUCACION EMOCIONAL PARA UNAS RELACIONES DE PAREJA SALUDABLES EN LA JUVENTUD
    MÓNACO GERÓNIMO, ESTEFANÍA / MONTOYA-CASTILLA, INMACULADA
    La palabra «emoción» proviene del latín emotio, la cual se deriva del verbo emovere, que significa «hacer mover». Las emociones son un movimiento, un impulso que nos saca de nuestro estado habitual. En los vínculos más íntimos, como la pareja sentimental, ese tejido complejo de emociones es la red que sostiene la relación desde las raíces, permitiendo que el alimento llegue flu...
    Disponibilitat immediata

    22,50 €