VÁZQUEZ CANO, ESTEBAN / SEVILLANO GARCÍA, Mª LUISA (COORDS.)
Aquest llibre pretén oferir al lector els resultats principals del projecte de recerca I+D+I titulat: «Ludificació i aprenentatge ubic en Educació Primària. Elaboració d'un mapa de competències i recursos docents, discents i parentals (GAUBI)».
Aquest projecte ha analitzat la interacció entre l'aprenentatge ubic i la ludificació a educació primària (estudiants amb edats compreses entre 6 i 12 anys). L'educació primària, com a etapa educativa en la qual s'assenten processos d'aprenentatge fonamentals, necessita models d'ensenyament-aprenentatge que afavoreixin una integració didàctica dels dispositius digitals mòbils i permetin al professorat, alumnat i famílies, mitjançant propostes metodològiques com la ludificació, cooperar i integrar la tecnologia de manera lúdica en els processos d'ensenyament-aprenentatge dins i fora de les aules.
Llibre d'interès tant per a professionals de l'educació preuniversitària, especialment per a mestres d'educació primària, així com per als equips directius que volen impulsar innovacions en els seus centres, però també a orientadors, inspectors i assessors. Així mateix, el disseny de la recerca i els resultats d’aquesta poden ajudar a investigadors i docents universitaris que s'inicien en els processos de recerca en l'àrea d'educació.