COMPROMIS, EL

COMPROMIS, EL

TORRALBA, FRANCESC

8,00 €
IVA inclòs
Editorial:
PAGÈS EDITORS
Any d'edició:
2012
Matèria
Sociologia
ISBN:
978-84-9975-157-3
Pàgines:
128
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
BIBL. FRANCESC TORRALBA
8,00 €
IVA inclòs

El compromís no és un valor de moda, tampoc no és una paraula a l?alça ni en els discursos polítics ni en els ètics. Unes dècades enrere, en canvi, era una paraula molt usada i sempre amb connotacions positives. Comprometre?s és, en sentit estricte, contribuir, des del propi talent personal, a una causa més gran que el propi jo, a fer realitat un somni col·lectiu. És aportar el petit gra de sorra a l?obra comuna. En el cor de l?ètica del compromís, hi ha un missatge d?esperança; no una quimera buida, ni una il·lusió sense base real. Viure és comprometre?s, però no tot compromís val el mateix, ni mereix el mateix respecte.

Articles relacionats

  • IMATGE INCESSANT, LA
    BALLÓ, JORDI / OLIVA, MERCE
    Què ens diuen, les imatges televisives Quins discursos hi ha al darrere dels formats audiovisuals d'entreteniment Un format audiovisual és un conjunt de regles capaces de generar una repetició narrativa. Però quins discursos hi ha darrere aquests formats Com dialoguen amb altres llenguatges visuals La imatge incessant planteja un recorregut a través de gèneres tan diversos com ...
    Disponibilitat immediata

    21,90 €

  • IMAGEN INCESANTE, LA
    BALLO, JORDI / OLIVA, MERCE
    ¿Qué nos dicen las imágenes televisivas ¿Qué discursos hay detrás de los diversos formatos audiovisuales Un formato audiovisual es un conjunto de reglas capaces de generar una repetición narrativa. ¿Pero qué discursos hay detrás de estos formatos ¿Cómo dialogan con otros lenguajes visuales La imagen incesante plantea un recorrido a través de géneros tan diferentes como los conc...
    Disponibilitat immediata

    22,90 €

  • GRINDRBURGO (Y OTROS BARRIOS)
    GABRIEL J. MARTÍN
    La hoja de ruta psicoemocional definitiva para que los hombres homosexuales sepan manejarse de manera sana en apps de contactos y otras redes sociales. Ningún gay debería entrar en Grindr (ni prácticamente en Internet) sin leer este libro didáctico, vitamínico, reconfortante y, por supuesto, muy divertido. La psicología afirmativa del autor mejor valorado por el colectivo pone ...
    Disponibilitat immediata

    22,90 €

  • DISCURS SOBRE EL FILL DE PUTA
    PIMENTA, ALBERTO
    Tots estem a mercè dels fills de puta, el que ens cal, ara, és aprendre a identificar-los. Un pamflet carregat d'humor negre i crítica social, ideal pels temps que corren. Amb aquest tractat, Alberto Pimenta ens parla de com els fills de puta existeixen i pràcticament es troben a tot arreu, del poc que se sap sobre ells, de com la vestimenta i l'aparença física no basten per id...
    Disponibilitat immediata

    15,00 €

  • COMO LAS GRECAS
    POP, BOB
    Bob Pop vuelve con su estilo personalísimo para explicarnos porqué hay cosas que ya no tenemos por qué aguantar. «Escribe como habla, habla como piensa y piensa muy bien».Andreu Buenafuente «Siempre tengo sed. Cuando bebo agua no pasa nada solo me hago pis. Cuando bebo alcohol pasan cosas. Cuanto más bebo más cosas pasan. Beber hasta caer en compañía, es una atracción, como sub...
    Disponibilitat immediata

    12,90 €

  • CASI
    BUSTOS, JORGE
    Una investigación necesaria sobre la vida de los sintecho en Madrid que ahonda en los límites de la dignidad humana. No lejos del Palacio Real de Madrid se levanta el centro de acogida más antiguo y grande de España. Turistas y vecinos conviven allí con el colectivo más vulnerable, caótico y olvidado de nuestra sociedad: el de las personas sin hogar. Aquellos a los que no les q...
    Disponibilitat immediata

    19,95 €

Altres llibres de l'autor

  • BENAURANCES PER A AGNOSTICS
    TORRALBA, FRANCESC
    Valent-se d'un intercanvi epistolar ficcionat, Francesc Torralba ofereix una mirada molt personal al text de les benaurances, a través de les quals desplega els grans principis de la proposta cristiana. En el llibre compareixen dues veus: una de creient i una d'agnòstica. I encara que el creient sigui l'alter ego de l'autor, el seu discurs no adopta mai un to apologètic o acrít...
    Disponibilitat immediata

    21,00 €

  • JESUCRIST 2.0
    TORRALBA, FRANCESC
    Durant els últims anys, diversos intel·lectuals europeus, entre ells Francesc Torralba, han volgut deixar constància de la seva vivència religiosa cristiana i exposar les claus íntimes de la seva opció espiritual. Jesucrist 2.0 és un llibre personal, sincer i valent, sense cap mena de narcisisme exhibicionista ni de proselitisme. L'autor hi fa una «auditoria existencial» i s'in...
    Disponibilitat immediata

    9,95 €

  • PAU, LA
    TORRALBA, FRANCESC
    Segons la seva definició etimològica, pau significa inicialment un pacte entre persones confrontades i, consegüentment, l?absència de guerra i la tranquil·litat social. La pau s?esdevé quan un troba el seu lloc en el món. Aparentment és fàcil aquesta recerca i, no obstant això, és el més difícil de tot, perquè molt sovint hi ha impediments d?ordre extern que fan impossibl...
    Disponibilitat immediata

    8,00 €

  • GRATUÏTAT, LA
    TORRALBA, FRANCESC
    Gratuït és allò que no cerquem ni busquem, allò que noesperem, que està fora dels càlculs racionals i que ningúno preveu que passarà, fi ns que, fi nalment, s?esdevé.És l?inesperat, allò que s?esdevé contra pronòstic, queirromp en la pròpia vida i la capgira de ple. És el queno hem planifi cat, ni hem cercat obstinadament. Hiha, encara, una segona forma d?entendre la gratuïtat....
    Disponibilitat immediata

    8,00 €

  • ENTUSIASME, L'
    TORRALBA, FRANCESC
    La paraula entusiasme, d?origen grec, signifi ca emociódes de les entranyes, agitació interior, possessió delsdéus. És un bé interior que traspassa tots els estrats dela persona. És densitat emocional que afecta el cos,la vida mental, la imaginació, el pla de les relacionssocials i la mateixa vida sexual. És una mena d?energiaque empeny a establir vincles, a sortir de nosaltres...
    Disponibilitat immediata

    8,00 €

  • SOLIDARITAT, LA
    TORRALBA, FRANCESC
    La paraula solidaritat s?ha convertit, llastimosament, en una paraula de moda, en una estratègia de màrqueting. S?utilitza abusivament. La sentim en boca de polítics, d?empresaris, d?esportistes, d?actrius i de presentadors de televisió. Ens la recorden quan hi ha un col·lectiu que pateix una desgràcia, quan és víctima d?una hecatombe, d?una guerra o d?un moviment sísmic. S?exi...
    Disponibilitat immediata

    8,00 €