FILOSOFIA A L'ESCOLA

FILOSOFIA A L'ESCOLA

LIPMAN, MATTHEW / SHARP, ANN MARGARET / OSCANYAN, FREDERICK S.

24,50 €
IVA inclòs
Editorial:
EUMO EDITORIAL
Any d'edició:
2019
Matèria
Pedagogia
ISBN:
978-84-9766-663-3
Pàgines:
320
Enquadernació:
Rústica

Disponibilitat:

  • La Llar - Sant AntoniSense estoc, consultar termini entrega
  • La Llar- Passeig de la Plaça MajorSense estoc, consultar termini entrega

Si l'objectiu de l'educació és capacitar les persones perquè siguin raonables, crítiques, reflexives i lliures de prejudicis, hem de cultivar les habilitats de pensament, de reflexió i de valoració des de les primeres edats. Hem d'ensenyar a pensar. Així ho va fer Matthew Lipman, pioner en la introducció de la filosofia a les aules, que va saber detectar la necessitat i el desig dels infants per discutir les coses per si mateixos, escoltar els altres i aprendre d'aquest procés. Fruit d'aquesta experiència, els autors d'aquest llibre repassen totes les àrees de coneixement de l'escola i proposen maneres de practicar el raonament i estimular el pensament complex a partir de la curiositat innata de les criatures.

Articles relacionats

  • POR QUE ME SIENTO DIFERENTE?
    VIADER VIDAL, BÀRBARA
    Disponibilitat immediata

    19,00 €

  • PARADOJAS DE LA INNOVACIÓN EDUCATIVA, LAS
    MARTÍNEZ MARTÍN, MIQUEL / JOLONCH ANGLADA, ANNA
    Disponibilitat immediata

    24,00 €

  • PARADOXES DE LA INNOVACIÓ EDUCATIVA, LES
    MARTÍNEZ MARTÍN, MIQUEL / JOLONCH ANGLADA, ANNA
    Disponibilitat immediata

    24,00 €

  • DISCIPLINA POSITIVA PARA NIÑOS CON NECESIDADES ESPECIALES
    NELSEN, JANE / FOSTER, STEVEN / RAPHAEL, ARLENE
    Criar y enseñar a todos los niños a ser resilientes, responsables y respetuosos Un enfoque positivo para ayudar a que los niños con necesidades especiales se den cuenta de su potencial. Todos los niños merecen tener una vida feliz y plena. A lo largo d ...
    Disponibilitat immediata

    26,50 €

  • EDUCACIÓN INVISIBLE, LA
    MARRASÉ, JOSÉ MANUEL
    Este libro quiere ayudar a recuperar el sentido más amplio y holístico de la educación. ¿Está cumpliendo la educación con sus metas básicas? En la actualidad, la educación a menudo se somete a los contenidos, olvidando que el conocimiento se asimila de forma significativa cuando el docente activa, impulsa y abre horizontes. En nuestra sociedad líquida los niños y adolescentes n...
    Disponibilitat immediata

    14,50 €

  • INTERPRETACIÓN DEL DIBUJO INFANTIL, LA
    MORENO GONZÁLEZ, ASCENSIÓN
    El objetivo de este libro es dotar a psicólogos/as, educadores/as, pediatras, docentes, progenitores y, en general, a cualquier persona interesada, de herramientas que permitan interpretar los dibujos de la infancia y la adolescencia, comprender qué imagen tiene de sí mismo el niño o la niña, cómo es su personalidad, si ha vivido o no situaciones traumáticas, cómo se relaciona ...
    Disponibilitat immediata

    16,80 €