MARCA DE DIOS, LA

MARCA DE DIOS, LA

2000 AÑOS INFLUYENDO

ABADÍA, LEOPOLDO / SEGARRA, TONI

19,90 €
IVA inclòs
Editorial:
ESPASA CALPE, S.A.
Any d'edició:
2023
Matèria
Religió
ISBN:
978-84-670-6460-5
Pàgines:
192
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
SIN COLECCION

Disponibilitat:

  • La Llar - Sant AntoniDisponibilitat immediata
  • La Llar- Passeig de la Plaça MajorDisponibilitat immediata

¿Sabías que la palabra «propaganda» la inventó el Papa Gregorio XV en 1622 con la famosa «Propaganda Fide» ¿Que el primer CEO de la historia fue San Pablo y los primeros comerciales, los apóstoles ¿Y que el Barroco se debería estudiar en todas las universidades como la mejor campaña de publicidad de la historia Leopoldo Abadía y Toni Segarra realizan a través de estas páginas un recorrido por la historia de la Iglesia desde el punto de vista del marketing. La marca de Dios dará respuesta a estos interrogantes y a muchos más y dará las claves de porqué la Iglesia es la marca más antigua y más importante de la historia.

Articles relacionats

  • DOMINARÀS LA TERRA
    CODONY, PILAR
    La veterinària i escriptora Pilar Codony, amb un estil fresc i una mirada humanista i transversal, repassa el paper de la tradició judeocristiana i de la modernitat en aquest domini masculí del món. Amb el seu testimoni i l'ajuda de la literatura, ens mostra la rebel·lió de la naturalesa i ens fa saber: només escoltant-la a fons trobarem altres formes de relacionar-nos que faci...
    Disponibilitat immediata

    11,50 €

  • DIMENSIÓ HUMANA, LA. NEURONES I SALMS.
    DURAN I NAVARRO, JAUME
    Conèixer l'essència de la persona humana és un anhel constant de la humanitat. Els diferents marcs filosòfics han cercat els seus orígens i la seva relació amb l'univers i les deïtats, establint perspectives que no sempre han fet possible entendre l'ésser humà en la seva globalitat. La tradició hebrea a la Sagrada Escriptura ha estat capaç de dimensionar la persona en àmbits di...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    18,95 €

  • MARCA DE DIOS, LA
    ABADÍA, LEOPOLDO / SEGARRA, TONI
    ¿Sabías que la palabra «propaganda» la inventó el Papa Gregorio XV en 1622 con la famosa «Propaganda Fide» ¿Que el primer CEO de la historia fue San Pablo y los primeros comerciales, los apóstoles ¿Y que el Barroco se debería estudiar en todas las universidades como la mejor campaña de publicidad de la historia Leopoldo Abadía y Toni Segarra realizan a través de estas páginas u...
    Disponibilitat immediata

    19,90 €

  • CONOCER EL SENTIDO DE LOS EVANGELIOS
    VENTURA ARNAN, PERE
    Pere Ventura ha recopilado y traducido los comentarios a los Evangelios dominicales de Mn. Josep M. Aragonès. El objetivo de este libro es ayudar a la comprensión de unos textos evangélicos que, escuchados simplemente en la proclamación litúrgica de la Palabra de Dios, pueden resultar difíciles de interpretar para los fieles. Le exquisita prosa de Mn. Aragonès y sus amplios co...
    Disponibilitat immediata

    17,50 €

  • CANVIS POLÍTICS I QÜESTIÓ RELIGIOSA
    BARRULL PELEGRÍ, JAUME
    Acabada la guerra civil, el mateix 1939, la Santa Seu va manar fer una enquesta a tots els bisbats que durant el conflicte havien quedat en la zona republicana. D'una banda, es tractava d'esbrinar allò que havia succeït durant el període que anava des de la proclamació de la República (abril de 1931) fins la implantació de la dictadura franquista. De l'altra, demanava una avalu...
    Disponibilitat immediata

    19,00 €

  • MISSA DE CADA DIA Nº 06 JUNY 2023
    Disponibilitat immediata

    4,25 €