DE WARHOL A @YODOMINGUEZ

DE WARHOL A @YODOMINGUEZ

MIRAR L'ART I VEURE EL MÓN

ALFONSO ESCUDER, PILAR

14,95 €
IVA inclòs
Editorial:
ONADA EDICIONS
Any d'edició:
2020
Matèria
Escrits sobre art
ISBN:
978-84-17638-86-3
Pàgines:
208
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
BIBL. LA NAU - MINOR
14,95 €
IVA inclòs

Assegurava Richard Hamilton que no s'entén res en un quadre aïllat. “Només quan les coses s'ajunten i es relacionen com a seqüències d'idees, comencen a adquirir sentit.”
La llarga quimera de pensar que l'art ens pot ajudar a entendre el món. Andy Warhol i aquelles llaunes de la sopa Campbell. L'esmentat Hamilton i la seua torradora de pa amb disseny alemany.
L'obstinada quimera de pensar que l'art pot transformar el món. L'antimilitarisme de l'Equip Crònica. La reivindicació feminista d'Isabel Oliver i d'Eulàlia Grau. Les vidrieres virolades de Chus García-Fraile. El Banksy més subversiu i el més integrat. Les interactives ampolles de detergent que col·lecciona l'altra Eulàlia, Valldosera. Les vanitas de la societat de consum en les miniatures de Gurt Swanenberg. La vigilància activa dels estereotips i dels tòpics publicitaris de Yolanda Domínguez.
Mirar l'art i voler entendre el món. Mirar l'art i desitjar que puga transformar la vida. Les nostres vides.

Articles relacionats

  • EMOCIONARTE
    DEL AMOR, CARLOS
    Con un estilo literario y profundamente divulgativo, seductor y personal, Carlos del Amor nos ofrece un viaje por treinta y cinco obras de todos los tiempos, con especial atención a la pintura femenina y a la española. Un viaje a través de texturas, colores, claroscuros, historias, miradas, vidas, abrazos, besos…, que nos descubre un caleidoscopio donde se aúnan verdad y ficció...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    29,90 €

  • DISFRUTAR EL ARTE
    CAPELLA, JUAN-RAMÓN
    El aprendizaje de la contemplación de determinadas obras de arte y la formación del gusto artístico a través de su disfrute pueden suscitar algunas preguntas. ¿Qué se sostendrá dentro de un siglo si la humanidad persiste cien años más? ¿Habrá algún canon fuera del que ordena distinguirse de los demás, de la originalidad? Los contemporáneos, ¿somos capaces de distinguir lo bello...
    Disponibilitat immediata

    25,00 €

  • DICCIONARIO DE ARTISTAS
    TAVARES, GONÇALO M.
    Disponibilitat immediata

    20,00 €

  • HERMANAS VAN GOGH, LAS
    VERLINDEN, WILLEM-JAN
    Mucha gente está familiarizada con la vida y la obra de Vincent Van Gogh y su activa y reveladora correspondencia con su hermano Theo. Pero sus hermanas, Anna, Lies y Wil van Gogh, han pasado desapercibidas hasta ahora. En esta convincente biografía colectiva basada en la correspondencia inédita del archivo de la familia Van Gogh, el historiador del arte Willem-Jan Verlinden co...
    Disponibilitat immediata

    24,95 €

  • A QUICO RIVAS
    MATUTE, FRAN G.
    «Yo mismo cultivé la leyenda de mi mala fama, que es la única fama respetable», dejaría dicho Quico Rivas (Cuenca, 1953-Ronda, 2008) en su última entrevista. Personaje tan esquivo como excesivo, tan singular como multifacético, dedicó toda su vida a la crítica de arte, al comisariado de exposiciones, al periodismo y a la investigación, también a la creación artística, literaria...
    Disponibilitat immediata

    16,00 €

  • DEU ESTIUS A CAMPINS
    LLENA, ANTONI
    Durant deu estius consecutius, Antoni Llena, un dels artistes catalans contemporanis més importants, va visitar el seu mestre i amic Antoni Tàpies a l'estudi de Campins. En tornar, en recollia les seves impressions i reflexions en un quadern que esdevé, així, un testimoni del procés creatiu d'un gran artista vist per un altre que se'n reconeix com a deixeble i crític ensems. E...
    Disponibilitat immediata

    17,95 €

Altres llibres de l'autor

  • (TOT) EL QUE ENCARA NO SAPS SOBRE LES MARQUES
    ALFONSO ESCUDER, PILAR
    (Tot) el que encara no saps sobre les marques és una invitació a pensar el significatde les grans marques en la societat actual. En les seues pàgines trobareumoltes preguntes i algunes possibles respostes. La primera pregunta,la més òbvia i necessària, ha de ser: què és una marca al segle xxi? I és queles marques ja no són el que eren fa només tres o quatre dècades. Us heuadona...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    12,50 €