INFANT QUE ES DESPLEGA, L'

INFANT QUE ES DESPLEGA, L'

COS, PSIQUE I ESPIRITUALITAT

CUNILL GARTMANN, ALBA / MASÓ PUIG, MARTA / RABASSEDA SÁNCHEZ, MARTA

22,00 €
IVA inclòs
Editorial:
GRAÓ EDITORIAL (MUNICONBEL, SL)
Any d'edició:
2024
Matèria
Pedagogia
ISBN:
978-84-128559-2-0
Pàgines:
170
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
FAMILIA I EDUCACIO
22,00 €
IVA inclòs

Se centra en descriure les singularitats de la primera etapa de la infantesa, des que som concebuts fins als 3 anys de vida, i ho fa prenent la conjunció de tres dimensions: la corporal, la psicològica i l'espiritual. Des de la materialització d'un cos, passant pels reflexes primitius, els sentits i el moviment; seguint per la construcció de l´aparell psíquic i la personalitat, a través de la relació i el vincle; fins a l´espiritualitat, com a part intrínseca de l´existència, viatjant a través de mites i símbols.

«Com es construeix, d’inici, un ésser humà? A través de quins processos? Quines dimensions
intervenen en aquesta construcció? I els adults, com podem afavorir aquest procés vers els
infants que acompanyem a créixer?». Aquestes són les preguntes que impulsen aquest llibre.
Assenyalant directament cap a la nostra gènesi, la infantesa, veiem que des que naixem ens
construïm a través d'un procés complex que serà la base de qui anirem essent després, al llarg de
la vida.
Aquest llibre se centra en descriure les singularitats de la primeríssima etapa de la infantesa, des
que som concebuts fins als 3 anys de vida, i ho fa prenent la conjunció de tres dimensions: la
corporal, la psicològica i l'espiritual. Des de la materialització d'un cos, passant pels reflexes
primitius, els sentits i el moviment; seguint per la construcció de l’aparell psíquic i la personalitat,
a través de la relació i el vincle; fins a l’espiritualitat, com a part intrínseca de l’existència, viatjant
a través de mites i símbols.
Al llarg d'aquest diàleg trenat, des de la teoria i la pràctica d'aquesta particular visió, convidem
els lectors i lectores a repensar la naturalesa del procés de construcció de l’ésser humà durant els
primers anys de vida.

Articles relacionats

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    7,50 €

  • MODELOS PEDAGOGICOS Y SITUACIONES DE APRENDIZAJE EN EDUCACION FISICA
    NAVARRO-PATÓN, RUBÉN / BARCALA-FURELOS , MARTÍN / GONZÁLEZ-GUTIÉRREZ, IVÁN / MECÍAS-CALVO, MARCOS / ARUFE-GIRÁLDEZ, VÍCTOR
    Sense estoc, consultar termini entrega

    23,00 €

  • NO SENSE EL MEU MÒBIL
    FUNES, JAUME
    ADOLESCENTS I PANTALLES: MANUAL D’ÚSAvui dia, un dels grans reptes educatius que afrontem pares i mestres és la relació que tenen els adolescents amb les pantalles. No podem oblidar que l’univers digital forma part de les seves vides i que allà hi practiquen la seva adolescència, tant si ens agrada com si no. Educar en aquest àmbit passa per deixar de censurar i començar a conn...
    Disponibilitat immediata

    19,90 €

  • INTERVENCIONES ESPECIALIZADAS PARA LA MEJORA DE LA LECTURA, LA ESCRITURA, EL LENGUAJE Y EL HABLA
    PALAZON LOPEZ, JULIAN
    Los niños con dificultades de aprendizaje y trastornos del lenguaje y el habla no tienen mucho tiempo que perder. Las brechas en habilidades clave (el vocabulario, la conciencia fonológica, el conocimiento de las letras, la decodificación, etc.) se agrandan cada día que pasa y, de no abordarse de forma efectiva en los primeros años, los datos indican que persisten hasta la adol...
    Disponibilitat immediata

    26,50 €

  • APOYARSE EN LA TRANSFORMACION
    SOSA CASTAÑO, RICARDO
    “El proceso de implicación en la vida, aprendizaje, transformación y autoconstrucción es siempre posible […]. Es un proceso de lucha que nos compromete a todas, que no puede darse al margen del rechazo y la creación —es decir, de las intervenciones resistentes y creativas— y en el que todas las formas coherentes de apoyo y mediación son imprescindibles”. Ricardo Sosa continúa e...
    Disponibilitat immediata

    18,00 €

  • PENSAR EL APRENDIZAJE SERVICIO
    AVILÉS SEDEÑO, FÁTIMA / BÄR KWAST, BRENDA NAZARENA / ESCOFET I ROIG, ANNA MARIA / ESSOMBA GELABERT, MIQUEL ÀNGEL / GARCÍA GUTIÉRREZ, JUAN / GIJÓN CASA
    El aprendizaje servicio (ApS) es una metodología educativa poderosa que vincula el aprendizaje con el compromiso social. Este enfoque ha sido bien recibido por su capacidad de formar ciudadanos sensibles y activos. Sin embargo, aún no se ha integrado plenamente en los currículos escolares. El libro busca ir más allá de la práctica, ofreciendo un marco teórico sólido. A través d...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    20,00 €