INFANT QUE ES DESPLEGA, L'

INFANT QUE ES DESPLEGA, L'

COS, PSIQUE I ESPIRITUALITAT

CUNILL GARTMANN, ALBA / MASÓ PUIG, MARTA / RABASSEDA SÁNCHEZ, MARTA

22,00 €
IVA incluido
Editorial:
GRAÓ EDITORIAL (MUNICONBEL, SL)
Año de edición:
2024
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-128559-2-0
Páginas:
170
Encuadernación:
Rústica
Colección:
FAMILIA I EDUCACIO
22,00 €
IVA incluido

Se centra en descriure les singularitats de la primera etapa de la infantesa, des que som concebuts fins als 3 anys de vida, i ho fa prenent la conjunció de tres dimensions: la corporal, la psicològica i l'espiritual. Des de la materialització d'un cos, passant pels reflexes primitius, els sentits i el moviment; seguint per la construcció de l´aparell psíquic i la personalitat, a través de la relació i el vincle; fins a l´espiritualitat, com a part intrínseca de l´existència, viatjant a través de mites i símbols.

«Com es construeix, d’inici, un ésser humà? A través de quins processos? Quines dimensions
intervenen en aquesta construcció? I els adults, com podem afavorir aquest procés vers els
infants que acompanyem a créixer?». Aquestes són les preguntes que impulsen aquest llibre.
Assenyalant directament cap a la nostra gènesi, la infantesa, veiem que des que naixem ens
construïm a través d'un procés complex que serà la base de qui anirem essent després, al llarg de
la vida.
Aquest llibre se centra en descriure les singularitats de la primeríssima etapa de la infantesa, des
que som concebuts fins als 3 anys de vida, i ho fa prenent la conjunció de tres dimensions: la
corporal, la psicològica i l'espiritual. Des de la materialització d'un cos, passant pels reflexes
primitius, els sentits i el moviment; seguint per la construcció de l’aparell psíquic i la personalitat,
a través de la relació i el vincle; fins a l’espiritualitat, com a part intrínseca de l’existència, viatjant
a través de mites i símbols.
Al llarg d'aquest diàleg trenat, des de la teoria i la pràctica d'aquesta particular visió, convidem
els lectors i lectores a repensar la naturalesa del procés de construcció de l’ésser humà durant els
primers anys de vida.

Artículos relacionados

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    7,50 €

  • OTRAS FORMAS DE SER Y DE HACER ESCUELA HOY
    PERICACHO GÓMEZ, FRANCISCO JAVIER
    ¿Es posible imaginar otras formas de ser y de hacer escuela? Este libro coral reúne nueve experiencias educativas profundamente diversas que, desde una marcada reflexión pedagógica colectiva y un firme compromiso docente, emprendieron el camino de soñar y construir otra escuela. Cada capítulo ha sido escrito por sus propios protagonistas, quienes han sabido transmitir con clari...
    Disponibilidad inmediata

    22,00 €

  • BREAKOUT EN EDUCACION FISICA
    Un Escape Room se basa en una dinámica en la que los participantes se encierran en un espacio, ya sea físico o virtual, y deben resolver una serie de acertijos y desafíos para escapar antes de que acabe el tiempo. En cambio, un Breakout toma tiene una variación importante y es que en lugar de escapar, el objetivo es abrir una caja o material.Breakout en Educación Física es una ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    21,00 €

  • DESCOLONIZACIÓN DE LA INFANCIA, LA
    MENDEL, GÉRARD
    A lo largo de la historia todas las sociedades se han bajado en el hecho y el principio de la autoridad, que deriva de la dependencia biológica y psicoafectiva del niño respecto a los adultos. Ante la crisis de la autoridad, Gérard Mendel (1930-2004), fundador del sociopsicoanálisis institucional, preconiza en La descolonización de la infancia el establecimiento de un nuevo con...
    Disponibilidad inmediata

    18,00 €

  • DINÀMIQUES DE GRUP
    BUJ PEREDA, Mª JOSE / LOBERA ESPÍ, XANTAL
    Aquest llibre tracta de la dinamització de grups, tant des del punt de vista educatiu com clínic. Per aquest motiu, pot ser útil per a mestres i professors, en l'àmbit de l'educació, i per a psicòlegs, psicopedagogs, logopedes, etc., en l'àmbit clínic. L?enfocament que presenten les dinàmiques i les explicacions teòriques que les acompanyen afavoreixen aquest doble aprofitament...
    Disponibilidad inmediata

    20,00 €

  • CULTURA LECTORA I EDUCACIÓ
    ALONSO SAINZ, TANIA / ÁLVAREZ CÁNOVAS, ISABEL / ARANGO PÉREZ, RAÚL / ASENSIO CASASÚS, POL / BARÓ LLAMBIAS, MÒNICA / CARMONA BAUZÁN, MANUELA / CASAS PE
    Una invitació a viure la lectura com una eina de transformació –personal, educativa i social. Perquè fomentar la cultura lectora va molt més enllà de llegir a l´aula: vol dir emocionar-se, construir identitat i generar comunitat. En aquest llibre, mestres i professors de diverses generacions comparteixen vivències reals com a lectors i com a educadors. Una lectura que inspira, ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    25,50 €