PREMSA, RADIO I TELEVISIO COM A AGENTS DIFUSORS DE CONEIXEMENTS LINGUISTICS

PREMSA, RADIO I TELEVISIO COM A AGENTS DIFUSORS DE CONEIXEMENTS LINGUISTICS

AA.VV

18,00 €
IVA inclòs
Editorial:
PAM - PUBLICACIONS DE L'ABADIA DE MONTSERRAT, S.A.
Any d'edició:
2020
ISBN:
978-84-9191-097-8
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
BIBL. MILA I FONTANALS
18,00 €
IVA inclòs

Articles relacionats

  • PREMSA, RADIO I TELEVISIO COM A AGENTS DIFUSORS DE CONEIXEMENTS LINGUISTICS
    Sense estoc, consultar termini entrega

    18,00 €

  • PUTIN, SUPERZAR
    Sense estoc, consultar termini entrega

    10,00 €

  • ARTÍCULOS PERIODÍSTICOS
    MARX, KARL
    Sense estoc, consultar termini entrega

    24,00 €

  • ARXIU DEL CORRESPONSAL DE GUERRA, L'
    GARCIA-PLANAS, PLACID / MAS, RICARD
    Plàcid Garcia-Planas, corresponsal de guerra de La Vanguardia, ha construït una particular narració del fenomen de la guerra a partir de l?exòtica col·lecció de ?souvenirs? que ha recollit en els camps de batalla durant dècades exercint la professió. No es tracta pas del típics objectes o restes del camp de batalla pròpiament dit i mil cops vistos, sinó dels elements més invers...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    18,00 €

  • DUEÑOS DEL PERIODISMO, LOS
    REIG, RAMON
    El periodismo tiene dueños y, por tanto, los periodistas, también. La famosa frase de Thomas Jefferson «Prefiero periódicos sin gobierno, a gobierno sin periódicos» suena muy atractiva pero a estas alturas de la historia no es rigurosa: detrás de los medios de comunicación no sólo está la influencia política (y más cuando se trata de alta política de Estado) sino, sobre todo, l...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    24,90 €