INVESTIGAR I APRENDRE

INVESTIGAR I APRENDRE

COM ORGANITZAR UN PROJECTE

MARTÍN GARCÍA, XUS

16,40 €
IVA inclòs
Editorial:
HORSORI, S.L. EDITORIAL
Any d'edició:
2013
Matèria
Pedagogia
ISBN:
978-84-15212-17-1
Pàgines:
212
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
CUADERNOS DE EDUCACION
16,40 €
IVA inclòs

Investigar i aprendre recull l?experiencia de treball per projectes realitzada en un curs de quart de primària. A la primera part del llibre es presenta un relat etnogràfic en el qual es mostra la diversitat d?elements educatius que entren en joc quan els nens i nenes investiguen amb l?ajut del seu mestre: planifiquen el treball, entrenen capacitats, intercanvien coneixements, col?laboren amb els companys, intensifiquen relacions, negocien interessos i, a vegades, arriben a acords.

A la segona part, es presenta un mirada focalitzada en els nivells d?intervenció i en les maneres d?aprendre que es produeixen al llarg del projecte. Es plantegen qüestions com la trajectòria que es proposa que segueixin els alumnes, les formes d?organitzar el treball, els intercanvis que manté el mestre per afavorir el coneixement i el clima que es crea a l?aula.

El llibre vol mostrar per què el treball per projectes és una activitat especialmente intensa i complexa en la cual s?uneix l?adquisició de coneixements amb un intens treball en valors.

Articles relacionats

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    7,50 €

  • MUSEOS EN MODO CREATIVO
    ALFONSO BENLLIURE , VICENTE / BELLVER MORENO, MARÍA DEL CARMEN / DA COSTA, ROBSON XAVIER / DONATO, DONATELLA / ESTEVE SENDRA, CHELE / FABREGAT MOLNÉ,
    Propone las visitas a museos como espacios ideales para fomentar la creatividad en el ámbito educativo destacando el potencial de estas visitas para desarrollar el pensamiento crítico, creativo y divergente mediante programas de educación patrimonial. Analiza teorías sobre creatividad y su aplicación inclusiva, incorporando la perspectiva de género y la necesidad de visibilizar...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    24,00 €

  • PENSAR EL APRENDIZAJE SERVICIO
    AVILÉS SEDEÑO, FÁTIMA / BÄR KWAST, BRENDA NAZARENA / ESCOFET I ROIG, ANNA MARIA / ESSOMBA GELABERT, MIQUEL ÀNGEL / GARCÍA GUTIÉRREZ, JUAN / GIJÓN CASA
    El aprendizaje servicio (ApS) es una metodología educativa poderosa que vincula el aprendizaje con el compromiso social. Este enfoque ha sido bien recibido por su capacidad de formar ciudadanos sensibles y activos. Sin embargo, aún no se ha integrado plenamente en los currículos escolares. El libro busca ir más allá de la práctica, ofreciendo un marco teórico sólido. A través d...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    20,00 €

  • MESTRES
    ROVIRA CASADEVALL, MONTSERRAT
    "Gelida ha anat superant els reptes que cada etapa ha plantejat amb l?eina més potent que tenim: l?ensenyament. El poble venç quan hi ha un objectiu comú, i els mestres el tenien: volien ensenyar als nens i a les nenes per crear una societat més culta i millor que la que van tenir. Perquè sabien que aprendre ens fa lliures!" ...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    20,00 €

  • ASAMBLEA EN CLASE, LA: TECNICAS Y RECURSOS
    ROMERA, MAR / MARTINEZ, OLGA
    La asamblea en el aula puede convertirse en el eje transformador de la experiencia educativa. A través de reflexiones sobre historia, política, filosofía y vida, este libro invita a repensar la escuela como un espacio que despierta el pensamiento crítico y creativo. Inspirándose en la propuesta de Célestin Freinet y en el modelo Educar con 3 ces (capacidades, competencias y cor...
    Disponibilitat immediata

    25,80 €

  • ORGANIZACIÓN DEL CENTRO ESCOLAR Y LOS RETOS DE UNA SOCIEDAD GLOBAL Y DIGITAL, LA
    ALONSO DÍAZ, LAURA / ALZAS GARCÍA, TERESA / ARAVENA KENIGS, OMAR ANDRÉS / BLASCO SERRANO, ANA CRISTINA / CHAUCONO CATRINAO, JUAN CARLOS / CID ROMERO,
    Una guía clave que incluye herramientas teóricas y prácticas para mejorar la organización y gestión educativa, y ofrece un enfoque integral sobre temas como liderazgo, convivencia, inclusión y sostenibilidad en los centros. El libro destaca la importancia de la innovación y la digitalización en la educación actual, promoviendo una enseñanza más efectiva y adaptada al siglo xxi ...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    25,00 €

Altres llibres de l'autor