MÉS ENLLÁ DE L´ÉXIT I EL FRACÁS

MÉS ENLLÁ DE L´ÉXIT I EL FRACÁS

ELS VALORS QUE SUSTENTEN A LES PERSONES ENFRONT DE L'ÈXIT I DEL FRACÀS

ROSÀS I XICOT, JOAN

17,00 €
IVA inclòs
Editorial:
OBELISCO EDICIONES, S.L.
Any d'edició:
2021
Matèria
Empresa
ISBN:
978-84-9111-641-7
Pàgines:
288
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
EXITO
17,00 €
IVA inclòs

Els valors que sustenten a les persones enfront de l?èxit i del fracàs Al llarg de la seva vida, Joan Rosàs ha estat en contacte amb diverses persones fora del comú. Ha tingut el privilegi d?establir relacions estretes amb ministres, científics, presidents de bancs, acadèmics, esportistes, empresaris i emprenedors d?èxit mundial, així com amb persones «comunes», però que per a ell han estat una referència per diversos motius. Aquest llibre aplega les reflexions que totes aquestes persones, amb experiències vitals molt diferents, han expressat en converses que l?autor ha mantingut amb elles, a propòsit de l?èxit i el fracàs en les distintes facetes de les seves vides (professional, personal, familiar, espiritual, social, etc.). I és d?aquesta introspecció de cada un dels protagonistes d?aquest volum d?on brollen consideracions sobre el que és veritablement important a la vida per a cadascú; el que distingeix l?èxit del fracàs; la relació entre èxit i felicitat, o entre el fracàs i la infelicitat; les relacions familiars; els nostres reptes personals i els de la societat. Aquestes valoracions personals també descobreixen algunes de les claus que han permès que aquestes persones hagin assolit l?èxit en diferents àmbits de les seves vides. El resultat és un llibre singular, que ofereix testimonis que transcendeixen la seva pròpia història i, com la lliçó d?un bon mestre, esdevenen exemples per comprendre millor qui som, què ens fa feliços o infeliços, i com és el món en que ens movem.

Articles relacionats

  • INNOVACIÓN CONTINUA
    BEHMAN, TABIZI
    ¿Cómo se transforma una organización para que sea innovadora de forma permanente? Innovación continua ofrece una visión y propuestas muy útiles y probadas para cualquier persona que busque transformar su organización o a sí mismo, explorando los ingredientes clave que alimentan la mentalidad de las empresas dedicadas a la innovación perpetua. El libro es el resultado del e...
    Disponibilitat immediata

    24,85 €

  • QUIÉN SE HA LLEVADO MI QUESO?
    JOHNSON, SPENCER
    Un clásico imprescindible para cualquier persona que quiera descubrir su propio camino al éxito.Había una vez dos ratoncitos y dos hombrecillos que vivían en un laberinto. Estos cuatro personajes dependían del queso para alimentarse y ser felices. Como habían encontrado una habitación repleta de queso, vivieron durante un tiempo muy contentos. Pero un buen día el queso desapare...
    Properament. Reservi el seu exemplar

    9,50 €

  • JUGAR AMB EL COR
    ESPAR, XESCO
    Com desafiar el destí quan els altres parteixen amb avantatge? Com es pot fer saltar pels aires el límit superior del nostre màxim rendiment? Com encarar la vida quan amb l'excel·lència no n'hi ha prou? La resposta no la trobarem al cap, sinó al cor: estar atents a allò que volem i no només a allò que pensem. Mentre el cap analitza, el cor acull els nostres desitjos més profund...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    17,00 €

  • POR QUÉ TOMARSE LA EMPRESA CON FILOSOFÍA
    ÁLVAREZ, FÁTIMA
    Existe la creencia generalizada de que una empresa, casi por definición, debe saber adónde se dirige, cuál es su propósito y su misión. Como es lógico, lo mismo esperamos de las personas que ocupan puestos de responsabilidad: que sean determinadas, infalibles, que tomen decisiones sin vacilar. Pero la realidad de cada día nos dice que la dirección de un negocio es, realmente, u...
    Disponibilitat immediata

    15,00 €

  • TÚ ERES DIOS Y TU MARCA PERSONAL, TÚ RELIGIÓN
    BARRICART, ECEQUIEL
    Diez años después, el autor y director creativo Ecequiel Barricart revisa y actualiza su libro más icónico: Tú eres dios y tu marca personal, tu religión. Una visión personal y disruptiva sobre marca personal en la era caótica y tecnológica que nos ha tocado vivir. Conceptos como la marca interior, marcas con alma o contrapensamiento perduran en el tiempo, haciendo de este libr...
    Disponibilitat immediata

    16,50 €

  • ENAMÓRATE DEL PROBLEMA, NO DE LA SOLUCIÓN
    LEVINE, URI
    «Este libro debería ser lectura obligatoria para todo aspirante a emprendedor.» —Marc Randolph, cofundador de Netflix Construir una start-up y conseguir financiación es un verdadero viaje plagado de altibajos. Uri Levine —emprendedor, mentor y cofundador de Waze— lo sabe bien porque lleva veinte años creando decenas de empresas y ha sido testigo tanto de casos de éxito como de ...
    Disponibilitat immediata

    21,95 €