VINT SOPARS DE DURO

VINT SOPARS DE DURO

PARADOXES VERS LES PERSONES I LES EMPRESES

BONET I ANGLARILL, MIQUEL / COHÍ I COSTA, JOAN / ORDUÑA I PONTI, JOSEP MARÍA

22,00 €
IVA inclòs
Editorial:
RAMÓN ARECES EDITORIAL UNIVERSITARIA
Any d'edició:
2022
Matèria
Empresa
ISBN:
978-84-9961-415-1
Pàgines:
332
Enquadernació:
Rústica
22,00 €
IVA inclòs

Si sabem buscar i trobar el sentit de la nostra vida es que hem tingut èxit . La resta només és preparació, diligència i audàcia.
Res no provoca més que la realitat, per això, aquest llibre està cuinat des de les experiències personals i compartides dels autors sobre l'evolució de les carreres professionals i el desenvolupament de les organitzacions. Són relats ficció-realitat que tenen com a marc vint trobades gastronòmics en què el diàleg, el debat i la reflexió són la matèria primera del guisat de cada capítol. La seva condició d'observadors sense condicionaments permet ser exegetes d'aquesta realitat i opinar des de la llibertat més desitjable. Els protagonistes, que s'autoanomenen Quartet d'Alexandria, com els personatges de la celebèrrima obra de Lawrence Durrell, presenten cadascun dels temes d'una manera polièdrica on cada visió forma una part indissociable d'aquesta realitat.
Renunciant a la temptació de caure en un reduccionisme simple de la complexitat de la relacions persones-empresa, o d'oferir consells innocus o manuals de procediment, recorren a la ironia i la maièutica per qüestionar situacions reals, com el sentit de les empreses, el lideratge, les crisis, la pèrdua de centralitat, el rol dels agents socials, el treball en equip o la vida poslaboral, etc. Les paradoxes es converteixen en antisèptics dels mantres de la cultura del business style d'avui dia, per portar el lector a l'àmbit del dubte i el pensament crític.
Et convidem a seure a la nostra taula, com un comensal més, perquè al final de cada àpat responguis a les preguntes clau que fan els protagonistas.

Articles relacionats

  • INNOVACIÓN CONTINUA
    BEHMAN, TABIZI
    ¿Cómo se transforma una organización para que sea innovadora de forma permanente? Innovación continua ofrece una visión y propuestas muy útiles y probadas para cualquier persona que busque transformar su organización o a sí mismo, explorando los ingredientes clave que alimentan la mentalidad de las empresas dedicadas a la innovación perpetua. El libro es el resultado del e...
    Disponibilitat immediata

    24,85 €

  • QUIÉN SE HA LLEVADO MI QUESO?
    JOHNSON, SPENCER
    Un clásico imprescindible para cualquier persona que quiera descubrir su propio camino al éxito.Había una vez dos ratoncitos y dos hombrecillos que vivían en un laberinto. Estos cuatro personajes dependían del queso para alimentarse y ser felices. Como habían encontrado una habitación repleta de queso, vivieron durante un tiempo muy contentos. Pero un buen día el queso desapare...
    Properament. Reservi el seu exemplar 07/05/2024

    9,50 €

  • PRIMERO LAS PERSONAS
    HEUKAMP, FRANZ / RIBERAS, FRANCISCO J.
    LA INNOVACIÓN COMO MOTOR DEL CAMBIOLa innovación y la capacidad de cambio se han convertido en elementos esenciales dentro de cualquier empresa y las personas que las componen son fundamentales para poder conseguirlos. Muchos empleados tienen ideas que podrían ayudar a generar nuevos productos o mejorar la eficiencia de los procesos, pero no las exponen, ya sea por miedo a la r...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    18,95 €

  • JUGAR AMB EL COR
    ESPAR, XESCO
    Com desafiar el destí quan els altres parteixen amb avantatge? Com es pot fer saltar pels aires el límit superior del nostre màxim rendiment? Com encarar la vida quan amb l'excel·lència no n'hi ha prou? La resposta no la trobarem al cap, sinó al cor: estar atents a allò que volem i no només a allò que pensem. Mentre el cap analitza, el cor acull els nostres desitjos més profund...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    17,00 €

  • POR QUÉ TOMARSE LA EMPRESA CON FILOSOFÍA
    ÁLVAREZ, FÁTIMA
    Existe la creencia generalizada de que una empresa, casi por definición, debe saber adónde se dirige, cuál es su propósito y su misión. Como es lógico, lo mismo esperamos de las personas que ocupan puestos de responsabilidad: que sean determinadas, infalibles, que tomen decisiones sin vacilar. Pero la realidad de cada día nos dice que la dirección de un negocio es, realmente, u...
    Disponibilitat immediata

    15,00 €

  • TÚ ERES DIOS Y TU MARCA PERSONAL, TÚ RELIGIÓN
    BARRICART, ECEQUIEL
    Diez años después, el autor y director creativo Ecequiel Barricart revisa y actualiza su libro más icónico: Tú eres dios y tu marca personal, tu religión. Una visión personal y disruptiva sobre marca personal en la era caótica y tecnológica que nos ha tocado vivir. Conceptos como la marca interior, marcas con alma o contrapensamiento perduran en el tiempo, haciendo de este libr...
    Disponibilitat immediata

    16,50 €