CDA-STOP: PROGRAMA DE PREVENCIÓN DE LA CIBERVIOLENCIA EN PAREJAS JÓVENES

CDA-STOP: PROGRAMA DE PREVENCIÓN DE LA CIBERVIOLENCIA EN PAREJAS JÓVENES

COMINO GONZÁLEZ, PRISCILA / DOSIL-SANTAMARIA, MARIA / GALENDE PÉREZ, NURIA / JAUREGUIZAR ALBÓNIGA MAYOR, JOANA / MACHIMBARRENA GARAGORRI, JUAN MANUEL

22,50 €
IVA incluido
Editorial:
GRAÓ EDITORIAL (MUNICONBEL, SL)
Año de edición:
2023
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-19788-19-1
Páginas:
136
Encuadernación:
Rústica
Colección:
ANÀLISIS I ESTUDIS
22,50 €
IVA incluido

En les primeres relacions de parella entre adolescents i joves s'estableixen les bases del que és l'amor, el respecte, la confiança…, un procés d'aprenentatge que influirà en les seves futures relacions de parella. Quan aquestes relacions no són adequades i es basen en el control, la desconfiança, la gelosia, la violència…, a més de causar un seriós impacte socioemocional en les víctimes, poden normalitzar-se i cronificar-se com a forma d'interacció en les parelles.
CDA-Stop (Cyber Dating Abuse Stop) és un programa de prevenció de la ciberviolència en parelles joves, que ha estat dissenyat, posat en pràctica i validat per l'equip de recerca PSIDES de la Universitat del País Basc/ Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU). Després de diversos anys investigant la violència en les primeres relacions de festeig entre joves i adolescents, els autors i autores van veure la necessitat de dissenyar un programa de prevenció especialment dirigit a la població adolescent, atesa l'escassetat de programes de prevenció en aquestes edats. A més, es volia posar l'accent principalment en les relacions «ciber», ja que l'ús de les xarxes socials i Internet està canviant substancialment la manera de relacionar-se entre els més joves.
El programa està dissenyat per aplicar-se a centres escolars o altres àmbits educatius, per professorat i educadors. Totes les sessions de les quals es compon CDA-Stop estan detalladament explicades i s'acompanyen del material necessari per portar-les endavant (material que també es pot descarregar a www.psides.eus).

Artículos relacionados

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    7,50 €

  • ANALFABETOS MOTRICES
    FERRO, MARIANO
    "Analfabetos motrices" aborda una problemática cada vez más visible en la infancia y la adolescencia: la disminución del juego motor espontáneo y del ejercicio libre, y sus consecuencias en el desarrollo socioemocional y físico de los más jóvenes. Este libro está dirigido a docentes, profesionales de la salud, familias y toda persona interesada en comprender los retos actuales ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    20,60 €

  • OTRAS FORMAS DE SER Y DE HACER ESCUELA HOY
    PERICACHO GÓMEZ, FRANCISCO JAVIER
    ¿Es posible imaginar otras formas de ser y de hacer escuela? Este libro coral reúne nueve experiencias educativas profundamente diversas que, desde una marcada reflexión pedagógica colectiva y un firme compromiso docente, emprendieron el camino de soñar y construir otra escuela. Cada capítulo ha sido escrito por sus propios protagonistas, quienes han sabido transmitir con clari...
    Disponibilidad inmediata

    22,00 €

  • BREAKOUT EN EDUCACION FISICA
    Un Escape Room se basa en una dinámica en la que los participantes se encierran en un espacio, ya sea físico o virtual, y deben resolver una serie de acertijos y desafíos para escapar antes de que acabe el tiempo. En cambio, un Breakout toma tiene una variación importante y es que en lugar de escapar, el objetivo es abrir una caja o material.Breakout en Educación Física es una ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    21,00 €

  • DESCOLONIZACIÓN DE LA INFANCIA, LA
    MENDEL, GÉRARD
    A lo largo de la historia todas las sociedades se han bajado en el hecho y el principio de la autoridad, que deriva de la dependencia biológica y psicoafectiva del niño respecto a los adultos. Ante la crisis de la autoridad, Gérard Mendel (1930-2004), fundador del sociopsicoanálisis institucional, preconiza en La descolonización de la infancia el establecimiento de un nuevo con...
    Disponibilidad inmediata

    18,00 €

  • DINÀMIQUES DE GRUP
    BUJ PEREDA, Mª JOSE / LOBERA ESPÍ, XANTAL
    Aquest llibre tracta de la dinamització de grups, tant des del punt de vista educatiu com clínic. Per aquest motiu, pot ser útil per a mestres i professors, en l'àmbit de l'educació, i per a psicòlegs, psicopedagogs, logopedes, etc., en l'àmbit clínic. L?enfocament que presenten les dinàmiques i les explicacions teòriques que les acompanyen afavoreixen aquest doble aprofitament...
    Disponibilidad inmediata

    20,00 €