FICCIONS 2018-2020

FICCIONS 2018-2020

(ANTARTIDA/ MATRIOSHKA/ CORS D'AIGUA/ LATITUDS/ DESAPARICIÓ NO ACCIDENTAL D'UNS JOVES)

AA.VV

14,00 €
IVA incluido
Editorial:
DOCUMENTA BALEAR, EDICIONS
Año de edición:
2020
ISBN:
978-84-17113-93-3
Páginas:
180
Encuadernación:
Rústica
Colección:
TEATRE PRINCIPAL DE TEXTS DRAMÀTICS

Disponibilidad:

  • La Llar - Sant AntoniSin stock - Consultar plazo de entrega
  • La Llar- Passeig de la Plaça MajorSin stock - Consultar plazo de entrega

Matrioshka
Què passaria si la nostra societat occidental no s'hagués estructurat des d'un punt de vista masculí des del seu orígen? Com funcionaríem en comunitat? I si ho imaginem?
Matrioshka pretén ser un viatge col·lectiu a través de diferents dones vilipendiades de la història per tal d'analitzar i canviar els patrons que les van fer ser tractades així.

Latituds
Som l'any 2095. El món ha canviat. Tan sols queden els humans i les mil màquines que han hagut d'inventar per continuar vivint a un planeta que fàcilment arriba als 90 graus. Un grup d'adolescents (Júlia, Àgueda, Efrem,Lina, Marta i Guille) viatjaran fins a diferents punts clau de la història per entendre com hem arribat a aquestes condicions tan tristes.

Antàrtida
El punt de partida de la peça és una investigació que duen a terme de manera paral·lela universitats d'Europa i dels Estats Units d'Amèrica, amb alumnes de centenars d'instituts, sobre l'ús de les noves tecnologies entre els adolescents i la dependència que els genera. Els alumnes protagonistes seleccionats romandran tancats al centre d'investigació durant sis dies, sense tauletes tàctils ni telèfons mòbils que els connectin amb l'exterior.

Cors d'aigua
Cors d'aigua és l'aventura de Kala, una jove refugiada que emprèn un viatge de Síria cap a Europa, on veurà les diferències entre el món occidental i el seu país, la situació diferent de les dones… Kala no viatja sola, i per això tindrà moltes coses per aprendre de les companyes i dels companys. L'objectiu de l'obra és reivindicar la pau i l'amor que falta.

Desaparició (no) accidental d'uns joves
Desaparició(no) accidental d'uns joves és una peça que jo col·locaria dins de les noves dramatúrgies. Un text inacabat. Un text per estripar. Un text per començar a crear en col·lectiu. Una narració amb moltes veus, amb una presència brechtiana que l'acompanya. Juvenil i adulta. Un cant i un crit. Un crit a la dissidència pedagògica.

Artículos relacionados

  • ELLA I MÀQUINA
    BELBEL, SERGI
    Ella és una dona de mitjana edat, amb les mateixes preocupacions i inquietuds que qualsevol de nosaltres. En cada acte, assistim a un diàleg de la protagonista amb la gent del seu entorn i, a poc a poc, l'obra es desclou com una panoràmica de la societat contemporània: la relació amb la parella, amb els fills adolescents, amb els pares que es fan grans… I fins i tot amb màquina...
    Disponibilidad inmediata

    11,95 €

  • RETRAT DE JUAN PIQUERAS REALITZAT PER JOSEP RENAU
    CREMADES, ANTONIO / MONTALBAN-KROEBEL, PEDRO
    Mentre prepara la seua tesi doctoral sobre el pintor Josep Renau, una investigadora descobreix per casualitat el «retrat de Juan Piqueras», un personatge desconegut per a ella. Allò que comença com un repte acadèmic, perquè el quadre no consta en cap estudi i a Renau només li és atribuït, acaba convertit en una obsessió. La investigació sobre el crític cinematogràfic valencià J...
    Disponibilidad inmediata

    12,00 €

  • PROCÉS A MARGARIDA PORETE
    FABREGAT, RAFAEL
    A París, el primer de juny de 1310, una dona sentenciada per heretgia fou cremada públicament a la foguera. El procés judicial contra ella, travessat i atiat per intrigues polítiques d’alt nivell, posà de manifest, una vegada més, la tibantor ancestral entre l’individu i el col·lectiu, entre la certesa personal i el dogma imposat, entre el dret a la llibertat d’expressió i l’au...
    Disponibilidad inmediata

    12,00 €

  • ALEGRIA QUE PASSA, L' / EL JARDÍ ABANDONAT
    RUSIÑOL, SANTIAGO
    L'alegria que passa (1898) planteja l'enfrontament de l'artista i la societat, un contrast entre el món ideal del poeta i el món material del burgès. El jardí abandonat (1900) és un quadre poemàtic on el jardí simbolitza la lluita entre l'individu i la realitat i esdevé el món que crea l'artista al marge d'una societat materialista i poc sensible a l'art. Ambdues obres es trobe...
    Disponibilidad inmediata

    10,95 €

  • CANTANT BARBUDA, LA
    CASAS, JOAN / FORMOSA, FELIU
    Disponibilidad inmediata

    16,00 €

  • TEATRE COMPLET
    SOLDEVILLA, FERRAN
    Disponibilidad inmediata

    24,00 €