EDUCACIÓ FÍSICA I REPTES FÍSICS COOPERATIUS

EDUCACIÓ FÍSICA I REPTES FÍSICS COOPERATIUS

DOLORS CAÑABATE / PERE CASALS / CRISTINA GUIJOSA / ALEIX VILA

21,50 €
IVA inclòs
Editorial:
GRAÓ EDITORIAL (MUNICONBEL, SL)
Any d'edició:
2018
Matèria
Pedagogia
ISBN:
978-84-9980-914-4
Pàgines:
161
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
Graó (tapa negra)
21,50 €
IVA inclòs

L’educació física ha de ser un espai on l’alumnat aprengui a construir coneixements des de la motricitat i el capaciti cap a altres aprenentatges, dissenyant, cercant, creant i aplicant noves estratègies.
En aquest sentit, aquest llibre presenta una proposta teoricopràctica competencial des del currículum actual d'educació física, amb l’objectiu de facilitar als docents d’educació física l'aplicació de l'ensenyament i l’aprenentatge a través de reptes físics cooperatius.
L’aspecte innovador és oferir al docent una eina de treball vinculada amb el currículum actual que contempla la relació amb les dimensions, les competències pròpies de l’àrea i les competències bàsiques generals. És una proposta que fa un pas endavant respecte d’altres publicacions ja que facilita als professionals de l’educació física el disseny i l’aplicació de diferents seqüencies didàctiques de reptes cooperatius detallant quins són els factors clau que cal tenir en compte per garantir-ne l’èxit. S’exposen tot un seguit d’estratègies a manera de guia orientativa per facilitar un procés organitzat i orientat competencialment des dels reptes físics cooperatius.
L’avaluació del procés d’aprenentatge dels alumnes es presenta des d’una òptica de construir processos de diàleg reflexiu i compartits sobre l'avaluació dels aprenentatges i l'ensenyament. Es mostren possibles instruments d’avaluació classificats en diferents nivells de dificultat a utilitzar durant la seqüència didàctica de reptes físics cooperatius, tenint en compte els coneixements previs de l’alumnat en estratègies d’aprenentatge cooperatiu.
El llibre finalitza amb un recull de reptes relacionats amb el currículum i classificats per nivells de dificultat amb la intenció de facilitar al docent la programació de la seqüència didàctica a l’aula. Índex- Temes centrals

Articles relacionats

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    7,50 €

  • OTRAS FORMAS DE SER Y DE HACER ESCUELA HOY
    PERICACHO GÓMEZ, FRANCISCO JAVIER
    ¿Es posible imaginar otras formas de ser y de hacer escuela? Este libro coral reúne nueve experiencias educativas profundamente diversas que, desde una marcada reflexión pedagógica colectiva y un firme compromiso docente, emprendieron el camino de soñar y construir otra escuela. Cada capítulo ha sido escrito por sus propios protagonistas, quienes han sabido transmitir con clari...
    Disponibilitat immediata

    22,00 €

  • BREAKOUT EN EDUCACION FISICA
    Un Escape Room se basa en una dinámica en la que los participantes se encierran en un espacio, ya sea físico o virtual, y deben resolver una serie de acertijos y desafíos para escapar antes de que acabe el tiempo. En cambio, un Breakout toma tiene una variación importante y es que en lugar de escapar, el objetivo es abrir una caja o material.Breakout en Educación Física es una ...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    21,00 €

  • DESCOLONIZACIÓN DE LA INFANCIA, LA
    MENDEL, GÉRARD
    A lo largo de la historia todas las sociedades se han bajado en el hecho y el principio de la autoridad, que deriva de la dependencia biológica y psicoafectiva del niño respecto a los adultos. Ante la crisis de la autoridad, Gérard Mendel (1930-2004), fundador del sociopsicoanálisis institucional, preconiza en La descolonización de la infancia el establecimiento de un nuevo con...
    Disponibilitat immediata

    18,00 €

  • DINÀMIQUES DE GRUP
    BUJ PEREDA, Mª JOSE / LOBERA ESPÍ, XANTAL
    Aquest llibre tracta de la dinamització de grups, tant des del punt de vista educatiu com clínic. Per aquest motiu, pot ser útil per a mestres i professors, en l'àmbit de l'educació, i per a psicòlegs, psicopedagogs, logopedes, etc., en l'àmbit clínic. L?enfocament que presenten les dinàmiques i les explicacions teòriques que les acompanyen afavoreixen aquest doble aprofitament...
    Disponibilitat immediata

    20,00 €

  • CULTURA LECTORA I EDUCACIÓ
    ALONSO SAINZ, TANIA / ÁLVAREZ CÁNOVAS, ISABEL / ARANGO PÉREZ, RAÚL / ASENSIO CASASÚS, POL / BARÓ LLAMBIAS, MÒNICA / CARMONA BAUZÁN, MANUELA / CASAS PE
    Una invitació a viure la lectura com una eina de transformació –personal, educativa i social. Perquè fomentar la cultura lectora va molt més enllà de llegir a l´aula: vol dir emocionar-se, construir identitat i generar comunitat. En aquest llibre, mestres i professors de diverses generacions comparteixen vivències reals com a lectors i com a educadors. Una lectura que inspira, ...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    25,50 €