EDUCACIÓ FÍSICA I REPTES FÍSICS COOPERATIUS

EDUCACIÓ FÍSICA I REPTES FÍSICS COOPERATIUS

DOLORS CAÑABATE / PERE CASALS / CRISTINA GUIJOSA / ALEIX VILA

21,50 €
IVA inclòs
Editorial:
GRAÓ EDITORIAL ( IRIF, S.L. )
Any d'edició:
2018
Matèria
Pedagogia
ISBN:
978-84-9980-914-4
Pàgines:
161
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
Graó (tapa negra)
21,50 €
IVA inclòs

L’educació física ha de ser un espai on l’alumnat aprengui a construir coneixements des de la motricitat i el capaciti cap a altres aprenentatges, dissenyant, cercant, creant i aplicant noves estratègies.
En aquest sentit, aquest llibre presenta una proposta teoricopràctica competencial des del currículum actual d'educació física, amb l’objectiu de facilitar als docents d’educació física l'aplicació de l'ensenyament i l’aprenentatge a través de reptes físics cooperatius.
L’aspecte innovador és oferir al docent una eina de treball vinculada amb el currículum actual que contempla la relació amb les dimensions, les competències pròpies de l’àrea i les competències bàsiques generals. És una proposta que fa un pas endavant respecte d’altres publicacions ja que facilita als professionals de l’educació física el disseny i l’aplicació de diferents seqüencies didàctiques de reptes cooperatius detallant quins són els factors clau que cal tenir en compte per garantir-ne l’èxit. S’exposen tot un seguit d’estratègies a manera de guia orientativa per facilitar un procés organitzat i orientat competencialment des dels reptes físics cooperatius.
L’avaluació del procés d’aprenentatge dels alumnes es presenta des d’una òptica de construir processos de diàleg reflexiu i compartits sobre l'avaluació dels aprenentatges i l'ensenyament. Es mostren possibles instruments d’avaluació classificats en diferents nivells de dificultat a utilitzar durant la seqüència didàctica de reptes físics cooperatius, tenint en compte els coneixements previs de l’alumnat en estratègies d’aprenentatge cooperatiu.
El llibre finalitza amb un recull de reptes relacionats amb el currículum i classificats per nivells de dificultat amb la intenció de facilitar al docent la programació de la seqüència didàctica a l’aula. Índex- Temes centrals

Articles relacionats

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    7,50 €

  • MUSEOS EN MODO CREATIVO
    ALFONSO BENLLIURE , VICENTE / BELLVER MORENO, MARÍA DEL CARMEN / DA COSTA, ROBSON XAVIER / DONATO, DONATELLA / ESTEVE SENDRA, CHELE / FABREGAT MOLNÉ,
    Propone las visitas a museos como espacios ideales para fomentar la creatividad en el ámbito educativo destacando el potencial de estas visitas para desarrollar el pensamiento crítico, creativo y divergente mediante programas de educación patrimonial. Analiza teorías sobre creatividad y su aplicación inclusiva, incorporando la perspectiva de género y la necesidad de visibilizar...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    24,00 €

  • PENSAR EL APRENDIZAJE SERVICIO
    AVILÉS SEDEÑO, FÁTIMA / BÄR KWAST, BRENDA NAZARENA / ESCOFET I ROIG, ANNA MARIA / ESSOMBA GELABERT, MIQUEL ÀNGEL / GARCÍA GUTIÉRREZ, JUAN / GIJÓN CASA
    El aprendizaje servicio (ApS) es una metodología educativa poderosa que vincula el aprendizaje con el compromiso social. Este enfoque ha sido bien recibido por su capacidad de formar ciudadanos sensibles y activos. Sin embargo, aún no se ha integrado plenamente en los currículos escolares. El libro busca ir más allá de la práctica, ofreciendo un marco teórico sólido. A través d...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    20,00 €

  • MESTRES
    ROVIRA CASADEVALL, MONTSERRAT
    "Gelida ha anat superant els reptes que cada etapa ha plantejat amb l?eina més potent que tenim: l?ensenyament. El poble venç quan hi ha un objectiu comú, i els mestres el tenien: volien ensenyar als nens i a les nenes per crear una societat més culta i millor que la que van tenir. Perquè sabien que aprendre ens fa lliures!" ...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    20,00 €

  • ORGANIZACIÓN DEL CENTRO ESCOLAR Y LOS RETOS DE UNA SOCIEDAD GLOBAL Y DIGITAL, LA
    ALONSO DÍAZ, LAURA / ALZAS GARCÍA, TERESA / ARAVENA KENIGS, OMAR ANDRÉS / BLASCO SERRANO, ANA CRISTINA / CHAUCONO CATRINAO, JUAN CARLOS / CID ROMERO,
    Una guía clave que incluye herramientas teóricas y prácticas para mejorar la organización y gestión educativa, y ofrece un enfoque integral sobre temas como liderazgo, convivencia, inclusión y sostenibilidad en los centros. El libro destaca la importancia de la innovación y la digitalización en la educación actual, promoviendo una enseñanza más efectiva y adaptada al siglo xxi ...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    25,00 €

  • EDUCACIÓN TRANSFORMADORA, LUCES Y SOMBRAS, LA
    NAVAL DURÁN, CONCEPCIÓN / BERNAL MARTÍNEZ DE SORIA, AURORA (EDS.)
    Hace ya más de una década que el adjetivo ?transformador? se utiliza cada vez con mayor frecuencia para describir el tipo de educación que la sociedad necesita, como si la educación no fuera en sí un acto de transformación, de cambio para el educando y para el educador. Al tiempo que se extiende esta perspectiva en la educación, ha surgido un conjunto copioso de investigaciones...
    Disponibilitat immediata

    16,90 €