EDUCACIÓ FÍSICA I REPTES FÍSICS COOPERATIUS

EDUCACIÓ FÍSICA I REPTES FÍSICS COOPERATIUS

DOLORS CAÑABATE / PERE CASALS / CRISTINA GUIJOSA / ALEIX VILA

21,50 €
IVA inclòs
Editorial:
GRAÓ EDITORIAL (MUNICONBEL, SL)
Any d'edició:
2018
Matèria
Pedagogia
ISBN:
978-84-9980-914-4
Pàgines:
161
Enquadernació:
Rústica
Col·lecció:
Graó (tapa negra)
21,50 €
IVA inclòs

L’educació física ha de ser un espai on l’alumnat aprengui a construir coneixements des de la motricitat i el capaciti cap a altres aprenentatges, dissenyant, cercant, creant i aplicant noves estratègies.
En aquest sentit, aquest llibre presenta una proposta teoricopràctica competencial des del currículum actual d'educació física, amb l’objectiu de facilitar als docents d’educació física l'aplicació de l'ensenyament i l’aprenentatge a través de reptes físics cooperatius.
L’aspecte innovador és oferir al docent una eina de treball vinculada amb el currículum actual que contempla la relació amb les dimensions, les competències pròpies de l’àrea i les competències bàsiques generals. És una proposta que fa un pas endavant respecte d’altres publicacions ja que facilita als professionals de l’educació física el disseny i l’aplicació de diferents seqüencies didàctiques de reptes cooperatius detallant quins són els factors clau que cal tenir en compte per garantir-ne l’èxit. S’exposen tot un seguit d’estratègies a manera de guia orientativa per facilitar un procés organitzat i orientat competencialment des dels reptes físics cooperatius.
L’avaluació del procés d’aprenentatge dels alumnes es presenta des d’una òptica de construir processos de diàleg reflexiu i compartits sobre l'avaluació dels aprenentatges i l'ensenyament. Es mostren possibles instruments d’avaluació classificats en diferents nivells de dificultat a utilitzar durant la seqüència didàctica de reptes físics cooperatius, tenint en compte els coneixements previs de l’alumnat en estratègies d’aprenentatge cooperatiu.
El llibre finalitza amb un recull de reptes relacionats amb el currículum i classificats per nivells de dificultat amb la intenció de facilitar al docent la programació de la seqüència didàctica a l’aula. Índex- Temes centrals

Articles relacionats

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    7,50 €

  • MODELOS PEDAGOGICOS Y SITUACIONES DE APRENDIZAJE EN EDUCACION FISICA
    NAVARRO-PATÓN, RUBÉN / BARCALA-FURELOS , MARTÍN / GONZÁLEZ-GUTIÉRREZ, IVÁN / MECÍAS-CALVO, MARCOS / ARUFE-GIRÁLDEZ, VÍCTOR
    Sense estoc, consultar termini entrega

    23,00 €

  • NO SENSE EL MEU MÒBIL
    FUNES, JAUME
    ADOLESCENTS I PANTALLES: MANUAL D’ÚSAvui dia, un dels grans reptes educatius que afrontem pares i mestres és la relació que tenen els adolescents amb les pantalles. No podem oblidar que l’univers digital forma part de les seves vides i que allà hi practiquen la seva adolescència, tant si ens agrada com si no. Educar en aquest àmbit passa per deixar de censurar i començar a conn...
    Disponibilitat immediata

    19,90 €

  • INTERVENCIONES ESPECIALIZADAS PARA LA MEJORA DE LA LECTURA, LA ESCRITURA, EL LENGUAJE Y EL HABLA
    PALAZON LOPEZ, JULIAN
    Los niños con dificultades de aprendizaje y trastornos del lenguaje y el habla no tienen mucho tiempo que perder. Las brechas en habilidades clave (el vocabulario, la conciencia fonológica, el conocimiento de las letras, la decodificación, etc.) se agrandan cada día que pasa y, de no abordarse de forma efectiva en los primeros años, los datos indican que persisten hasta la adol...
    Disponibilitat immediata

    26,50 €

  • APOYARSE EN LA TRANSFORMACION
    SOSA CASTAÑO, RICARDO
    “El proceso de implicación en la vida, aprendizaje, transformación y autoconstrucción es siempre posible […]. Es un proceso de lucha que nos compromete a todas, que no puede darse al margen del rechazo y la creación —es decir, de las intervenciones resistentes y creativas— y en el que todas las formas coherentes de apoyo y mediación son imprescindibles”. Ricardo Sosa continúa e...
    Disponibilitat immediata

    18,00 €

  • PENSAR EL APRENDIZAJE SERVICIO
    AVILÉS SEDEÑO, FÁTIMA / BÄR KWAST, BRENDA NAZARENA / ESCOFET I ROIG, ANNA MARIA / ESSOMBA GELABERT, MIQUEL ÀNGEL / GARCÍA GUTIÉRREZ, JUAN / GIJÓN CASA
    El aprendizaje servicio (ApS) es una metodología educativa poderosa que vincula el aprendizaje con el compromiso social. Este enfoque ha sido bien recibido por su capacidad de formar ciudadanos sensibles y activos. Sin embargo, aún no se ha integrado plenamente en los currículos escolares. El libro busca ir más allá de la práctica, ofreciendo un marco teórico sólido. A través d...
    Sense estoc, consultar termini entrega

    20,00 €