EDUCACIÓ FÍSICA I REPTES FÍSICS COOPERATIUS

EDUCACIÓ FÍSICA I REPTES FÍSICS COOPERATIUS

DOLORS CAÑABATE / PERE CASALS / CRISTINA GUIJOSA / ALEIX VILA

21,50 €
IVA incluido
Editorial:
GRAÓ EDITORIAL (MUNICONBEL, SL)
Año de edición:
2018
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-9980-914-4
Páginas:
161
Encuadernación:
Rústica
Colección:
Graó (tapa negra)
21,50 €
IVA incluido

L’educació física ha de ser un espai on l’alumnat aprengui a construir coneixements des de la motricitat i el capaciti cap a altres aprenentatges, dissenyant, cercant, creant i aplicant noves estratègies.
En aquest sentit, aquest llibre presenta una proposta teoricopràctica competencial des del currículum actual d'educació física, amb l’objectiu de facilitar als docents d’educació física l'aplicació de l'ensenyament i l’aprenentatge a través de reptes físics cooperatius.
L’aspecte innovador és oferir al docent una eina de treball vinculada amb el currículum actual que contempla la relació amb les dimensions, les competències pròpies de l’àrea i les competències bàsiques generals. És una proposta que fa un pas endavant respecte d’altres publicacions ja que facilita als professionals de l’educació física el disseny i l’aplicació de diferents seqüencies didàctiques de reptes cooperatius detallant quins són els factors clau que cal tenir en compte per garantir-ne l’èxit. S’exposen tot un seguit d’estratègies a manera de guia orientativa per facilitar un procés organitzat i orientat competencialment des dels reptes físics cooperatius.
L’avaluació del procés d’aprenentatge dels alumnes es presenta des d’una òptica de construir processos de diàleg reflexiu i compartits sobre l'avaluació dels aprenentatges i l'ensenyament. Es mostren possibles instruments d’avaluació classificats en diferents nivells de dificultat a utilitzar durant la seqüència didàctica de reptes físics cooperatius, tenint en compte els coneixements previs de l’alumnat en estratègies d’aprenentatge cooperatiu.
El llibre finalitza amb un recull de reptes relacionats amb el currículum i classificats per nivells de dificultat amb la intenció de facilitar al docent la programació de la seqüència didàctica a l’aula. Índex- Temes centrals

Artículos relacionados

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    7,50 €

  • CULTURA LECTORA I EDUCACIÓ
    ALONSO SAINZ, TANIA / ÁLVAREZ CÁNOVAS, ISABEL / ARANGO PÉREZ, RAÚL / ASENSIO CASASÚS, POL / BARÓ LLAMBIAS, MÒNICA / CARMONA BAUZÁN, MANUELA / CASAS PE
    Una invitació a viure la lectura com una eina de transformació –personal, educativa i social. Perquè fomentar la cultura lectora va molt més enllà de llegir a l´aula: vol dir emocionar-se, construir identitat i generar comunitat. En aquest llibre, mestres i professors de diverses generacions comparteixen vivències reals com a lectors i com a educadors. Una lectura que inspira, ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    25,50 €

  • ODS PARA PEQUEÑOS ACTIVISTAS
    CARRASCO SERRACANTA, MÒNICA / CENTELLES PASTOR, JAUME / LAGUNAS DURAN, LAURA
    Propone 51 propuestas de lectura (3 para cada ciclo) y un total de 153 objetivos de aprendizaje, pensados para implicar al alumnado en la defensa de los derechos de la naturaleza, el consumo responsable, la solidaridad y la necesidad de un cambio de vida profundo. Cada propuesta vincula los 17 ODS con experiencias significativas y objetivos de aprendizaje claros. Una invitación...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    26,50 €

  • TE ESPERO A LA SALIDA
    DUCHEMENT, P.
    El primer manual dirigido a padres para actuar y poner fin al acoso escolar. ...
    Disponibilidad inmediata

    21,90 €

  • EDUCAR ROMPIENDO EL MOLDE
    ARAGON, VALERIA
    Educar rompiendo el molde propone una educación transformadora y profundamente humana. A través del Método 7 Colores creado por la coach educativa Valeria Aragón se abordan siete áreas clave para el desarrollo integral de niños y adolescentes: identidad, inteligencia emocional, creatividad, talento, acción, bienestar y propósito. Con un lenguaje claro, casos reales y muchas her...
    Disponibilidad inmediata

    22,00 €

  • COSMOLOGÍAS VULNERABLES
    ALMELA, CARLOS / BADÍA, COSTA / MIR, CARLOTA (EDS.)
    A través de voces diversasartistas tullides, mediadoras, educadoras y activistas culturales esta obra aborda los nudos y retos que atraviesan la autorrepresentación y las jerarquías en el campo de las prácticas artísticas vinculadas a la discapacidad, la neurodivergencia, la salud mental o los cuidados, y que han sido profundamente despolitizadas y desautorizadas. Surge de la v...
    Disponibilidad inmediata

    16,50 €