HERNAIZ AGREDA, NEREA / L¢PEZ SECANELL, IRENE / MAR¡N SUELVES, DIANA / M‚NDEZ CABRERA, JERONI / PONS V ZQUEZ, M. SHEILA / RENOVELL RICO, SONIA / RODRI
Aquest llibre és fruit d'un projecte concedit en la convocatòria d'ajudes a la recerca de la Generalitat Valenciana (CIGE/2021/049). Està centrat en l'estudi de les metodologies transdisciplinàries i creatives sobre el pensament reflexiu per al desenvolupament personal i professional de l'alumnat universitari. El projecte ha permès la consolidació d'una comunitat de pràctica, una xarxa interuniversitària i transdisciplinària de professorat docent i investigador que té com a finalitat aprofundir en la base teòrica, la sistematització i la validació de les experiències d'innovació per al foment del pensament reflexiu a través de les metodologies transdisciplinàries. El llibre és el producte de l'anàlisi col·lectiva de les experiències desenvolupades i els resultats de recerca obtinguts, vinculant la recerca amb la innovació per a una docència de qualitat que ens porti a pensar sobre el valor d'una de les vies més importants per construir i reconstruir significats en les activitats d'ensenyament i aprenentatge que es plantegen en l'espai universitari: la reflexió a través dels objectius de desenvolupament sostenible de l'Agenda 2030..
Est centrado en el estudio de las metodolog¡as transdisciplinares y creativas sobre el pensamiento reflexivo para el desarrollo personal y profesional del alumnado universitario. El libro es el producto del an lisis de las experiencias desarrolladas y los resultados de investigaci¢n, vinculando la investigaci¢n con la innovaci¢n para una docencia de calidad que lleve a pensar sobre el valor de una de las v¡as m s importantes para construir y reconstruir significados en las actividades de ense¤anza y aprendizaje: la reflexi¢n a trav?s de los objetivos de desarrollo sostenible de la Agenda 2030.