DECÀLEG PER A LA MILLORA DE LA DOCÈNCIA EN LÍNIA

DECÀLEG PER A LA MILLORA DE LA DOCÈNCIA EN LÍNIA

PROPOSTES PER EDUCAR EN CONTEXTOS PRESENCIALS DISCONTINUS

AA.VV

23,00 €
IVA incluido
Editorial:
UOC - EDICIONS UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
Año de edición:
2021
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-9180-850-3
Páginas:
216
Encuadernación:
Rústica
Colección:
EDUCACIO
23,00 €
IVA incluido

La pandèmia per COVID-19 ha sacsejat els fonaments de la nostra educació. Ens hem trobat amb la impossibilitat que el nostre alumnat pugui desplaçar-se als centres educatius, que han estat tancats a causa del confinament decretat en la majoria de països. De manera imprevista, les institucions educatives s'han vist obligades a adoptar solucions d'emergència, migrant cap a models de docència no presencial remota, que han permès parar el cop. A partir d'aquesta experiència, es comença a valorar si l'educació en línia pot ser una aliada vàlida que permeti el desenvolupament de solucions híbrides en els nostres sistemes educatius. La resposta és que sí, encara que el que s'ha fet fins ara no és, pròpiament, educació en línia. Aquest llibre presenta un seguit de propostes per millorar l'educació en línia i fer front a situacions futures de presencialitat discontínua que puguin donar-se, degudes a possibles nous confinaments, totals o parcials. Vol ser un instrument de suport per a tots els professionals de l'educació que necessiten o volen aprofitar al màxim el potencial transformador que ofereix l'educació en línia.

Artículos relacionados

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    7,50 €

  • COMPETENCIAS MUSICALES EN PRIMARIA Y SECUNDARIA, LAS
    ZARAGOZÁ MUÑOZ, JOSEP LLUÍS
    Les competències musicals són les diferents vies amb les quals abordem la música com a experiència de coneixement i pràctica, tant des de la percepció, la interpretació, la creació o el coneixement cultural i teòric.L'aprenentatge per competències a l'aula de música va més enllà d'una simple etiqueta o moda curricular. Construir aprenentatges musicals competencials implica supe...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    26,00 €

  • INFANT QUE ES DESPLEGA, L'
    CUNILL GARTMANN, ALBA / MASÓ PUIG, MARTA / RABASSEDA SÁNCHEZ, MARTA
    Se centra en descriure les singularitats de la primera etapa de la infantesa, des que som concebuts fins als 3 anys de vida, i ho fa prenent la conjunció de tres dimensions: la corporal, la psicològica i l'espiritual. Des de la materialització d'un cos, passant pels reflexes primitius, els sentits i el moviment; seguint per la construcció de l´aparell psíquic i la personalitat,...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    22,00 €

  • INTEGRAR LA EVALUACIÓN FORMATIVA EN LA ENSEÑANZA
    LEAHY, SIOBHÁN / WILIAM, DYLAN
    No es coneix una pràctica més efectiva per produir un impacte significatiu en el rendiment dels estudiants que l'avaluació formativa a l'aula. A Integrar la valuación formativa en la enseñanza, els autors Dylan Wiliam i Siobhán Leahy lliuren una guia pràctica i clara per als professors, centrada en cinc estratègies per millorar la pràctica docent i el rendiment dels estudiants....
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    28,00 €

  • PROFES QUE MARCAN
    ROSSY, MIQUEL
    ¿Estás comenzando tu camino como profesor y deseas hacerlo con solidez desde el principio? ¿O tal vez tienes una larga trayectoria como docente y necesitas reflexionar sobre tu recorrido profesional? ¿Quieres sacar el máximo provecho a tu actividad educativa en internet? ¿Has asumido recientemente un cargo en el equipo directivo de tu centro y necesitas ejercer un liderazgo más...
    Disponibilidad inmediata

    22,95 €

  • ¿LOS CHICOS NO LO INTENTAN?
    PINKETT, MATT / ROBERTS, MARK
    Los colegios tienen un problema significativo: hay demasiados chicos con dificultades. Resultados académicos decepcionantes, falta de interés en los estudios, altas tasas de expulsión, trastornos mentales en aumento, actitudes sexistas, incapacidad para expresar emociones Las ideas tradicionales sobre la masculinidad están teniendo un efecto negativo no solo en los chicos, sino...
    Disponibilidad inmediata

    26,00 €