PROPOSTA EDUCATIVA INCLUSIVA PER A L´ATENCIÓ A LA DIVERSITAT

PROPOSTA EDUCATIVA INCLUSIVA PER A L´ATENCIÓ A LA DIVERSITAT

DIFERENTS MANERES DE FER, DE SER I D´APRENDRE

RAFEL CUFÍ, ESTER / SÁNCHEZ DAUDER, MARIA

19,00 €
IVA incluido
Editorial:
HORSORI, S.L. EDITORIAL
Año de edición:
2021
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-17994-84-6
Páginas:
136
Encuadernación:
Rústica
Colección:
MANUALS - SECUNDARIA
19,00 €
IVA incluido

Aquesta publicació és un material completament innovador en àmbits d?inclusió educativa i atenció a la diversitat. El llibre està estructurat en dues parts: una teòrica i una pràctica. A la part teòrica hi ha un recull dels trastorns de conducta i aprenentatge més habituals a les nostres aules: Dislèxia, Trastorn de Dèficit d?Atenció amb o sense Hiperactivat, Trastorn de l?Espectre Autista, Altes Capacitats, Trastorn Específic del Llenguatge, entre altres. De cadascun d?ells destaquem els indicadors d?alerta que ens poden fer sospitar, així com les dificultats i problemàtiques associades, i oferim un seguit d?orientacions i intervencions educatives.

Artículos relacionados

  • REINVENTAR LA ESCUELA
    MUSONS, JORDI
    ¿Qué está cambiando en el sistema educativo? ¿En qué coinciden las escuelas más innovadoras de todo el mundo? Este libro es la mejor guía posible para docentes, educadores y familias que quieren comprender la educación que viene, explorando los nuevos propósitos del siglo XXI y las metodologías que están revolucionando el actual modelo educativo. ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    17,90 €

  • ESTUDI DE L'ESTAT DE LA QÜESTIÓ DELS CONSELLS ESCOLARS MUNICIPALS
    QUERO, MANUEL J. / CRESPO, MARTA / RODRÍGUEZ, ARACELI / MAROTO SALES, SARA
    Aquesta publicació presenta els principals resultats de l'estudi endegat per l'Àrea d Educació de la Diputació de Barcelona sobre els consells escolars municipals de la província de Barcelona. L'anàlisi permet identificar i caracteritzar aquests òrgans de governança. Alhora, aporta informació sobre la transformació d'aquests espais de la perspectiva tradicionalment escolar a un...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    10,00 €

  • PROBLEMAS PARA PENSAR EN MATEMÁTICAS 2. 1º DE ESO
    "En este segundo volumen de la serie Problemas para pensar en matemáticas, los autores presentan la secuenciación de problemas que han diseñado para la segunda unidad del curso de 1º ESO: potencias y raíces. Trabajando todos los procesos matemáticos, se descubrirán y movilizarán saberes de diversos sentidos matemáticos: números, álgebra, relaciones y funcion...
    Disponibilidad inmediata

    13,90 €

  • DINÀMIQUES I GESTIÓ DE L'AULA
    COMPTE, DURGA
    Disponibilidad inmediata

    20,00 €

  • QUE SON 150 ANYS? UNA MIRADA INÉDITA DE ROSA SENSAT REPUBLICANA
    DOMENECH DOMENECH, SALVADOR
    Salvador Domènech, en aquest llibre, ens apropa de manera extensa a la tasca de Rosa Sensat com a mestra i directora de lEscola del Bosc, oferint-nos una visió detallada de lorganització, finalitats, metodologia i activitats dun centre doblement pioner i exemplar per estar dedicat a leducació de xiquetes i xiquets amb problemes de salut i per ser una experiència descola a laire...
    Disponibilidad inmediata

    21,00 €

  • IA Y EDUCACIÓN
    LARA, TÍSCAR / MAGRO, CARLOS
    No, la inteligencia artificial no revolucionará la educación como se nos pretende vender. Y no lo hará porque la IA, tal y como se está desarrollando y ofreciendo a la educación, camina en direcciones opuestas a lo que esta necesita para una verdadera transformación. En este libro se desarrolla por qué las promesas de la IA en este campo (productividad, eficiencia, automatizaci...
    Disponibilidad inmediata

    21,00 €

Otros libros del autor

  • TUTORIA D'AVUI ALS CENTRES EDUCATIUS, LA
    RAFEL CUFÍ, ESTER / SÁNCHEZ DAUDER, MARIA
    Disponibilidad inmediata

    18,00 €

  • PROPUESTA EDUCATIVA INCLUSIVA PARA LA ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD
    RAFEL CUFÍ, ESTER / SÁNCHEZ DAUDER, MARIA
    Esta publicación es un material completamente innovador en ámbitos de inclusión educativa y atención a la diversidad. El libro se estructura en dos partes: una teórica y una práctica. En la parte teórica, presentamos una recopilación de los trastornos de conducta y de aprendizaje más habituales en nuestras aulas: Dislexia, Trastorno de Déficit de Atención con o sin Hiperactivid...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    19,00 €