PENSAR AMB EL COR, SENTIR AMB LA MENT

PENSAR AMB EL COR, SENTIR AMB LA MENT

RECURSOS DIDÀCTICS D'EDUCACIÓ EMOCIONAL SISTÈMICA MULTIDIMENSIONAL

TRAVESET VILAGINÉS, MERCÈ

17,50 €
IVA incluido
Editorial:
OCTAEDRO, S.L.
Año de edición:
2014
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-9921-549-5
Páginas:
176
Encuadernación:
Rústica
Colección:
PEDAGOGIA SISTEMICA
17,50 €
IVA incluido

Mercè Traveset, pionera en el desenvolupament de la pedagogia sistèmica a Catalunya i Espanya, autora del llibre Pedagogía sistémica, fundamentos y práctica, ens presenta ara una nova versió en català del seu llibre Educación emocional sistémica (CUDEC, 2012).
Pensar amb el cor, sentir amb la ment és el nostre gran repte com a espècie i cal ensenyar-ho a l?escola, als instituts, i com més aviat millor. Ens cal una educació que ofereixi eines per aprendre a descodificar la interioritat humana, saber què passa a cada etapa de la vida, conèixer el món intern ?dels impulsos, les emocions, els pensaments, els sentits i els significats? i així poder ser més conscients; una educació la finalitat de la qual sigui aconseguir l?harmonització d?homes i dones, la cooperació, la inclusió i la pau entre tots els pobles, una educació que es proposi anar més enllà d?allò racional, dels continguts acadèmics i doni lloc als contextos, al món emocional visible i invisible i als processos fenomenològics que succeeixen dia a dia. Les aportacions de Bert Hellinger, creador de les constel?lacions familiars seran claus per aconseguir aquest objectiu.
Aquest llibre té una intenció molt clara: mostrar la visió sistèmica i multidimensional del món emocional i donar eines als docents, pares i mares per ajudar els infants i joves a conèixer-se millor i a enfortir-se emocionalment. El llibre ofereix recursos per afavorir la construcció de la pròpia subjectivitat a partir del desenvolupament d?una sèrie de competències que ajuden a conèixer-se a si mateix, interpretar i transformar el món sistèmic i multidimensional en el qual vivim i digerir els canvis que sorgeixen. Ens ajudarà a acompanyar l?alumnat a gestionar i generar relacions emocionalment saludables amb un mateix, els altres, l?entorn i el món.

Artículos relacionados

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    7,50 €

  • MODELOS PEDAGOGICOS Y SITUACIONES DE APRENDIZAJE EN EDUCACION FISICA
    NAVARRO-PATÓN, RUBÉN / BARCALA-FURELOS , MARTÍN / GONZÁLEZ-GUTIÉRREZ, IVÁN / MECÍAS-CALVO, MARCOS / ARUFE-GIRÁLDEZ, VÍCTOR
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    23,00 €

  • NO SENSE EL MEU MÒBIL
    FUNES, JAUME
    ADOLESCENTS I PANTALLES: MANUAL D’ÚSAvui dia, un dels grans reptes educatius que afrontem pares i mestres és la relació que tenen els adolescents amb les pantalles. No podem oblidar que l’univers digital forma part de les seves vides i que allà hi practiquen la seva adolescència, tant si ens agrada com si no. Educar en aquest àmbit passa per deixar de censurar i començar a conn...
    Disponibilidad inmediata

    19,90 €

  • INTERVENCIONES ESPECIALIZADAS PARA LA MEJORA DE LA LECTURA, LA ESCRITURA, EL LENGUAJE Y EL HABLA
    PALAZON LOPEZ, JULIAN
    Los niños con dificultades de aprendizaje y trastornos del lenguaje y el habla no tienen mucho tiempo que perder. Las brechas en habilidades clave (el vocabulario, la conciencia fonológica, el conocimiento de las letras, la decodificación, etc.) se agrandan cada día que pasa y, de no abordarse de forma efectiva en los primeros años, los datos indican que persisten hasta la adol...
    Disponibilidad inmediata

    26,50 €

  • APOYARSE EN LA TRANSFORMACION
    SOSA CASTAÑO, RICARDO
    “El proceso de implicación en la vida, aprendizaje, transformación y autoconstrucción es siempre posible […]. Es un proceso de lucha que nos compromete a todas, que no puede darse al margen del rechazo y la creación —es decir, de las intervenciones resistentes y creativas— y en el que todas las formas coherentes de apoyo y mediación son imprescindibles”. Ricardo Sosa continúa e...
    Disponibilidad inmediata

    18,00 €

  • PENSAR EL APRENDIZAJE SERVICIO
    AVILÉS SEDEÑO, FÁTIMA / BÄR KWAST, BRENDA NAZARENA / ESCOFET I ROIG, ANNA MARIA / ESSOMBA GELABERT, MIQUEL ÀNGEL / GARCÍA GUTIÉRREZ, JUAN / GIJÓN CASA
    El aprendizaje servicio (ApS) es una metodología educativa poderosa que vincula el aprendizaje con el compromiso social. Este enfoque ha sido bien recibido por su capacidad de formar ciudadanos sensibles y activos. Sin embargo, aún no se ha integrado plenamente en los currículos escolares. El libro busca ir más allá de la práctica, ofreciendo un marco teórico sólido. A través d...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    20,00 €

Otros libros del autor

  • PEDAGOGÍA SISTÉMICA, LA
    TRAVESET VILAGINÉS, MERCÈ
    Un sistema se define como el conjunto de elementos en interacción entre ellos y de forma conjunta con el entorno. Cada elemento se puede estudiar de manera aislada, pero sólo adquiere significado en la medida que es considerado parte integrante de un todo; por tanto, cualquier estudio de un elemento aislado es parcial, y cualquier elemento puede verse como un sistema que, al mi...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    19,50 €