PENSAR AMB EL COR, SENTIR AMB LA MENT

PENSAR AMB EL COR, SENTIR AMB LA MENT

RECURSOS DIDÀCTICS D'EDUCACIÓ EMOCIONAL SISTÈMICA MULTIDIMENSIONAL

TRAVESET VILAGINÉS, MERCÈ

17,50 €
IVA incluido
Editorial:
OCTAEDRO, S.L.
Año de edición:
2014
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-9921-549-5
Páginas:
176
Encuadernación:
Rústica
Colección:
PEDAGOGIA SISTEMICA
17,50 €
IVA incluido

Mercè Traveset, pionera en el desenvolupament de la pedagogia sistèmica a Catalunya i Espanya, autora del llibre Pedagogía sistémica, fundamentos y práctica, ens presenta ara una nova versió en català del seu llibre Educación emocional sistémica (CUDEC, 2012).
Pensar amb el cor, sentir amb la ment és el nostre gran repte com a espècie i cal ensenyar-ho a l?escola, als instituts, i com més aviat millor. Ens cal una educació que ofereixi eines per aprendre a descodificar la interioritat humana, saber què passa a cada etapa de la vida, conèixer el món intern ?dels impulsos, les emocions, els pensaments, els sentits i els significats? i així poder ser més conscients; una educació la finalitat de la qual sigui aconseguir l?harmonització d?homes i dones, la cooperació, la inclusió i la pau entre tots els pobles, una educació que es proposi anar més enllà d?allò racional, dels continguts acadèmics i doni lloc als contextos, al món emocional visible i invisible i als processos fenomenològics que succeeixen dia a dia. Les aportacions de Bert Hellinger, creador de les constel?lacions familiars seran claus per aconseguir aquest objectiu.
Aquest llibre té una intenció molt clara: mostrar la visió sistèmica i multidimensional del món emocional i donar eines als docents, pares i mares per ajudar els infants i joves a conèixer-se millor i a enfortir-se emocionalment. El llibre ofereix recursos per afavorir la construcció de la pròpia subjectivitat a partir del desenvolupament d?una sèrie de competències que ajuden a conèixer-se a si mateix, interpretar i transformar el món sistèmic i multidimensional en el qual vivim i digerir els canvis que sorgeixen. Ens ajudarà a acompanyar l?alumnat a gestionar i generar relacions emocionalment saludables amb un mateix, els altres, l?entorn i el món.

Artículos relacionados

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    7,50 €

  • ANALFABETOS MOTRICES
    FERRO, MARIANO
    "Analfabetos motrices" aborda una problemática cada vez más visible en la infancia y la adolescencia: la disminución del juego motor espontáneo y del ejercicio libre, y sus consecuencias en el desarrollo socioemocional y físico de los más jóvenes. Este libro está dirigido a docentes, profesionales de la salud, familias y toda persona interesada en comprender los retos actuales ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    20,60 €

  • OTRAS FORMAS DE SER Y DE HACER ESCUELA HOY
    PERICACHO GÓMEZ, FRANCISCO JAVIER
    ¿Es posible imaginar otras formas de ser y de hacer escuela? Este libro coral reúne nueve experiencias educativas profundamente diversas que, desde una marcada reflexión pedagógica colectiva y un firme compromiso docente, emprendieron el camino de soñar y construir otra escuela. Cada capítulo ha sido escrito por sus propios protagonistas, quienes han sabido transmitir con clari...
    Disponibilidad inmediata

    22,00 €

  • BREAKOUT EN EDUCACION FISICA
    Un Escape Room se basa en una dinámica en la que los participantes se encierran en un espacio, ya sea físico o virtual, y deben resolver una serie de acertijos y desafíos para escapar antes de que acabe el tiempo. En cambio, un Breakout toma tiene una variación importante y es que en lugar de escapar, el objetivo es abrir una caja o material.Breakout en Educación Física es una ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    21,00 €

  • DESCOLONIZACIÓN DE LA INFANCIA, LA
    MENDEL, GÉRARD
    A lo largo de la historia todas las sociedades se han bajado en el hecho y el principio de la autoridad, que deriva de la dependencia biológica y psicoafectiva del niño respecto a los adultos. Ante la crisis de la autoridad, Gérard Mendel (1930-2004), fundador del sociopsicoanálisis institucional, preconiza en La descolonización de la infancia el establecimiento de un nuevo con...
    Disponibilidad inmediata

    18,00 €

  • DINÀMIQUES DE GRUP
    BUJ PEREDA, Mª JOSE / LOBERA ESPÍ, XANTAL
    Aquest llibre tracta de la dinamització de grups, tant des del punt de vista educatiu com clínic. Per aquest motiu, pot ser útil per a mestres i professors, en l'àmbit de l'educació, i per a psicòlegs, psicopedagogs, logopedes, etc., en l'àmbit clínic. L?enfocament que presenten les dinàmiques i les explicacions teòriques que les acompanyen afavoreixen aquest doble aprofitament...
    Disponibilidad inmediata

    20,00 €

Otros libros del autor

  • PEDAGOGÍA SISTÉMICA, LA
    TRAVESET VILAGINÉS, MERCÈ
    Un sistema se define como el conjunto de elementos en interacción entre ellos y de forma conjunta con el entorno. Cada elemento se puede estudiar de manera aislada, pero sólo adquiere significado en la medida que es considerado parte integrante de un todo; por tanto, cualquier estudio de un elemento aislado es parcial, y cualquier elemento puede verse como un sistema que, al mi...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    19,50 €