CARBALLO MÁRQUEZ, ANNA / PORTERO TRESSERRA, MARTA
Una obra de síntesis y de referencia sobre neurociencia y educación que presenta una estructura en forma de 10 ideas básicas que facilita la comprensión.
Quins són els neuromites més estesos de la societat? Com madura i es desenvolupa el cervell durant la infància i l’adolescència? Quines són les bases neurològiques de l’aprenentatge i quins factors i elements hi poden estar intervenint? Aquestes qüestions s’aborden a 10 ideas clave. Neurociencia y educación, un compendi clar i rigorós de les 10 idees bàsiques que es tracten en el llibre i que pretén donar resposta a aquestes i altres preguntes de manera detallada i objectiva, convidant el lector al mateix temps que es fomenta la cultura i l’actitud científica necessàries per posar en valor l’evidència empírica en l’àmbit de l’educació.
En definitiva, una obra de síntesi i de referències sobre neurociència i educació que presenta una estructura que facilita la comprensió de cada una de les idees que es proposen Sempre des d’una postura prudent respecte a les possibilitats i limitacions de les aportacions neurocientífiques al camp educatiu, es convida el lector a reflexionar sobre la seva pròpia pràctica pedagògica i, al mateix temps, es justifiquen i fonamenten algunes de les practiques pedagògiques que s’associen avui dia amb la innovació i la renovació educativa.