ALFABETIZACIÓN MULTIMODAL, ARTIVISMO EDUCATIVO Y REDES SOCIALES

ALFABETIZACIÓN MULTIMODAL, ARTIVISMO EDUCATIVO Y REDES SOCIALES

EXPERIENCIAS DIDÁCTICAS PARA LA INNOVACIÓN DOCENTE

LAURA TRIVIÑO-CABRERA / PILAR RIVERO / MARIE-CLAUDE LAROUCHE (COORDS.)

24,00 €
IVA incluido
Editorial:
GRAÓ EDITORIAL
Año de edición:
2023
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-19416-58-2
Páginas:
180
Encuadernación:
Rústica
Colección:
ANÀLISIS I ESTUDIS

Disponibilidad:

  • La Llar - Sant AntoniSin stock - Consultar plazo de entrega
  • La Llar- Passeig de la Plaça MajorSin stock - Consultar plazo de entrega

Aquest llibre presenta un enfocament nou en el desenvolupament de la innovació docent en explorar processos d'alfabetització multimodal i artivisme educatiu que afrontin la influència de les xarxes socials en les noves generacions discents i docents.
És una obra col·lectiva que mostra en els seus diferents capítols recerques i experiències didàctiques centrades en l'educació ciutadana, històrica, artística i museística que constitueixen propostes teoricopràctiques per a la formació de competències crítiques, creatives i socials en el futur professorat d'educació infantil, secundària i batxillerat amb el propòsit de contribuir a una pedagogia compromesa.
En aquest sentit, la transferència de coneixement dels espais universitaris als espais escolars i museístics és un dels elements clau de les experiències didàctiques aquí presentades, quedant reflectides en diverses de les contribucions en les quals participa professorat d'educació secundària.
Aquest llibre suposa un compromís docent que se suma a un moviment d'educació cívica perquè el professorat esdevingui un dels principals agents del canvi social. Les autores i els autors assumeixen la tríada: alfabetització multimodal, artivisme educatiu i xarxes socials com a eix principal de la innovació docent; ja que tan important és pensar i interpretar críticament els textos multimodals provinents de les xarxes socials com arribar a esdevenir creativament productores i productors de textos propis i compromesos amb trobar solucions a problemàtiques socials rellevants que ens afecten com a ciutadania a través de l’artivisme educatiu.

Artículos relacionados

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    7,50 €

  • DEL CEREBRO AL CUERPO: NEUROCIENCIA Y EDUCACION FISICA
    NAVARRO ARDOY, DANIEL / PELLICER, IRENE
    Este libro pretende acercar la ciencia del cerebro o neurociencia a la aplicación práctica a la Educación Física. Todos los capítulos se abordan desde la mirada del neuroeducador físico, exponiendo evidencias científicas y aplicaciones prácticas, para dar ideas que puedan inspirar al profesorado, o a cualquier educador físico-deportivo, a ampliar la mirada de sus sesiones de Ed...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    20,00 €

  • POR QUÉ A LOS ESTUDIANTES NO LES GUSTA LA ESCUELA?
    WILLINGHAM, DANIEL T.
    Aquest llibre és una edició revisada i ampliada de Per què als nens no els agrada anar a escola? (Graó, 2011), obra que ha estat citada per autors de tot el món i que es considera un clàssic en el tema d'aprenentatge. El psicòleg cognitiu Daniel Willingham ens explica de manera brillant com pensem i aprenem –tant els estudiants com els educadors-, i quines conseqüències pràctiq...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    30,50 €

  • EDUCAR A TRAVÉS DEL ARTE
    BLANCO, VICENTE / CIDRÁS, SALVADOR / MODIA, ROCÍO
    El arte como acción creadora es el núcleo de este ensayo pedagógico de Vicente Blanco y Salvador Cidrás, dirigido tanto al profesorado en activo como a futuros docentes, especialmente de Educación Infantil, Primaria y Secundaria. A través de la creación artística, los autores proponen un modelo de trabajo para llevar adelante verdaderos cambios educativos basados en el desarrol...
    Disponibilidad inmediata

    19,00 €

  • NOBLE OFICIO DE LA EDUCACIÓN, EL
    BUHIGAS TALLON, JAIME
    La educación que crean día a día los profesionales en sus aulas es magnífica. Pero corre algunos riesgos. Puede mejorarse. Y ese es el objetivo que se ha marcado en este libro Jaime Buhigas, educador él mismo: detectar los peligros que acechan tanto a los profesores como a los padres y los propios alumnos y proponer soluciones desde el sentido común.Vivimos en una época privile...
    Disponibilidad inmediata

    19,90 €

  • GAMIFICACIÓN Y APRENDIZAJE UBICUO EN EDUCACIÓN PRIMARIA
    VÁZQUEZ CANO, ESTEBAN / SEVILLANO GARCÍA, Mª LUISA (COORDS.)
    Aquest llibre pretén oferir al lector els resultats principals del projecte de recerca I+D+I titulat: «Ludificació i aprenentatge ubic en Educació Primària. Elaboració d'un mapa de competències i recursos docents, discents i parentals (GAUBI)».Aquest projecte ha analitzat la interacció entre l'aprenentatge ubic i la ludificació a educació primària (estudiants amb edats comprese...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    22,00 €