GAMIFICACIÓN Y APRENDIZAJE UBICUO EN EDUCACIÓN PRIMARIA

GAMIFICACIÓN Y APRENDIZAJE UBICUO EN EDUCACIÓN PRIMARIA

VÁZQUEZ CANO, ESTEBAN / SEVILLANO GARCÍA, Mª LUISA (COORDS.)

22,50 €
IVA incluido
Editorial:
GRAÓ EDITORIAL
Año de edición:
2023
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-19416-69-8
Páginas:
150
Encuadernación:
Rústica
Colección:
FORMACIÓ DEL PROFESSORAT/INVESTIGACIÓ EDUCATIVA
22,50 €
IVA incluido

Aquest llibre pretén oferir al lector els resultats principals del projecte de recerca I+D+I titulat: «Ludificació i aprenentatge ubic en Educació Primària. Elaboració d'un mapa de competències i recursos docents, discents i parentals (GAUBI)».
Aquest projecte ha analitzat la interacció entre l'aprenentatge ubic i la ludificació a educació primària (estudiants amb edats compreses entre 6 i 12 anys). L'educació primària, com a etapa educativa en la qual s'assenten processos d'aprenentatge fonamentals, necessita models d'ensenyament-aprenentatge que afavoreixin una integració didàctica dels dispositius digitals mòbils i permetin al professorat, alumnat i famílies, mitjançant propostes metodològiques com la ludificació, cooperar i integrar la tecnologia de manera lúdica en els processos d'ensenyament-aprenentatge dins i fora de les aules.
Llibre d'interès tant per a professionals de l'educació preuniversitària, especialment per a mestres d'educació primària, així com per als equips directius que volen impulsar innovacions en els seus centres, però també a orientadors, inspectors i assessors. Així mateix, el disseny de la recerca i els resultats d’aquesta poden ajudar a investigadors i docents universitaris que s'inicien en els processos de recerca en l'àrea d'educació.

Artículos relacionados

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    7,50 €

  • UN PASEO DIDÁCTICO POR LA NEUROEDUCACIÓN
    MORA, FRANCISCO
    Como su título sugiere, este libro propone un paseo, descansado y reparador, como solo pueden serlo los buenos paseos, por los conceptos e ideas clave del fértil territorio que nos abre la neuroeducación: ha sido escrito con el afán de exponer, de una forma completa y accesible, ese nuevo mundo de conocimientos ya esbozado en los otros tres libros anteriores que Francisco Mora ...
    Disponibilidad inmediata

    19,95 €

  • INTELIGENCIA ARTIFICIAL Y EDUCACIÓN: CONSTRUYENDO PUENTES
    ARROYO SAGASTA, AMAIA
    El llibre explora de manera profunda i reflexiva la intersecció entre la IA i l'àmbit educatiu. Està adreçat a tu, docent, investigadora i professional, perquè l'impacte de la IA en l'àmbit educatiu també t'esquitxa. Hem intentat oferir-te una mirada fresca i actualitzada sobre com la IA pot transformar la forma en què ensenyem i aprenem.En aquest llibre trobaràs una àmplia gam...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    20,50 €

  • DOCENTE EN CONSTRUCCIÓN
    MARTÍ SOLER, LOURDES
    A través de una crónica como docente novel de secundaria, la autora nos invita a explorar el camino que va desde un caótico aterrizaje hasta la conciencia de sentirse parte de un equipo. El relato explora diferentes etapas del proceso de construcción docente y que intentan responder, en definitiva, una cuestión clave: ¿qué docente quiero ser? Este relato no es una investigación...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    20,00 €

  • CONTES I CANCEL·LACIÓ CULTURAL
    OBIOLS SUARI, NÚRIA (ED.)
    Sovint ens preguntem si no es fa un gra massa quan es decideix cancel·lar determinades lectures als infants. Certament, la percepció del sexisme o el racisme en la literatura i el cinema infantils ha generat un seguit d'accions i reaccions que no es poden ignorar. Sense anar gaire lluny, els llibres de Roald Dahl han estat objecte de crítiques pel seu llenguatge no prou inclusi...
    Disponibilidad inmediata

    26,00 €

  • COMUNIDADES DE PRÁCTICA PROFESIONAL Y MEJORA DE LOS APRENDIZAJES
    BOLÍVAR BOTIA, ANTONIO / DOMINGO SEGOVIA, JESÚS
    Su intención es mostrar cómo los liderazgos intermedios empoderan a los docentes con el objetivo último de mejorar el aprendizaje. Y, para ello, muestra procesos que facilitan el compromiso y la colaboración profesional, como una plataforma que ofrece oportunidades para que el profesorado desempeñe un papel más activo y eficiente en la construcción conjunta del conocimiento y s...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    25,50 €