Búsqueda de Editorial : GRAÓ EDITORIAL

125 resultados

  • INVIRTIENDO LA ENSEÑANZA
    JESÚS LÓPEZ-BELMONTE / SANTIAGO POZO-SÁNCHEZ / JOSÉ ANTONIO MARÍN-MARÍN / ANTONIO JOSÉ MORENO-GUERRERO (COORDS.)
    La innovació pedagògica i l'adaptació de les metodologies didàctiques a les necessitats de l'alumnat actual resulta fonamental en l'educació d'avui. En aquesta línia, l'aprenentatge invertit s'erigeix com un model pedagògic que contribueix a l'optimització i actualització del procés d'ensenyament i aprenentatge.Aquest llibre realitza una aproximació transversal i multidisciplin...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    24,00 €

  • POR QUÉ A LOS ESTUDIANTES NO LES GUSTA LA ESCUELA?
    WILLINGHAM, DANIEL T.
    Aquest llibre és una edició revisada i ampliada de Per què als nens no els agrada anar a escola? (Graó, 2011), obra que ha estat citada per autors de tot el món i que es considera un clàssic en el tema d'aprenentatge. El psicòleg cognitiu Daniel Willingham ens explica de manera brillant com pensem i aprenem –tant els estudiants com els educadors-, i quines conseqüències pràctiq...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    30,50 €

  • GAMIFICACIÓN Y APRENDIZAJE UBICUO EN EDUCACIÓN PRIMARIA
    VÁZQUEZ CANO, ESTEBAN / SEVILLANO GARCÍA, Mª LUISA (COORDS.)
    Aquest llibre pretén oferir al lector els resultats principals del projecte de recerca I+D+I titulat: «Ludificació i aprenentatge ubic en Educació Primària. Elaboració d'un mapa de competències i recursos docents, discents i parentals (GAUBI)».Aquest projecte ha analitzat la interacció entre l'aprenentatge ubic i la ludificació a educació primària (estudiants amb edats comprese...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    22,00 €

  • INNOVACIÓN Y CAMBIO EN EL AULA DESDE LA COMPLEJIDAD FORMATIVA
    RAYÓN RUMAYOR, LAURA / SAÉNZ-RICO DE SANTIAGO, MARÍA BELÉN (COORDS.) / AÑARES MARIVELA, ELENA / BARROSO MORENO, CARLOS / BENAYAS DEL ALAMO, JAVIER / COLLAZO EXPÓSITO, LESLIE / DE LAS HERAS CUENCA, ANA MARIA / ESTEBAN BAR
    Les innovacions a la universitat són un objectiu legítim i necessari, però controvertit. Els canvis estructurals econòmics, polítics i socioculturals es materialitzen en nous reptes per a una institució que ha de respondre els reptes inherents a aquests canvis i que, amb matisos diferents, conformen una polifonia de temes que necessitem abordar.Aquest llibre vol mostrar, en la ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    32,00 €

  • LEER POR CURIOSIDAD
    BRIZ VILLANUEVA, EZEQUIEL / CALVO VALIOS, VIRGINIA / CAMPOS BANDRÉS, IRIS OROSIA / COLÓN CASTILLO, MARÍA JESÚS / DEL MORAL BARRIGÜETE, CRISTINA / DUEÑ
    El model de lector que es desprèn dels llibres infantils correspon al concepte d'infància que cada època desenvolupa en virtut de les seves circumstàncies.En el marc de la societat digital i de la informació, aquest llibre presenta la recerca coral sobre l'espai que ocupa el llibre il·lustrat de no ficció per a infants i joves en el context d'escoles i biblioteques. Aquestes pà...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    25,50 €

  • ALFABETIZACIÓN MULTIMODAL, ARTIVISMO EDUCATIVO Y REDES SOCIALES
    LAURA TRIVIÑO-CABRERA / PILAR RIVERO / MARIE-CLAUDE LAROUCHE (COORDS.)
    Aquest llibre presenta un enfocament nou en el desenvolupament de la innovació docent en explorar processos d'alfabetització multimodal i artivisme educatiu que afrontin la influència de les xarxes socials en les noves generacions discents i docents.És una obra col·lectiva que mostra en els seus diferents capítols recerques i experiències didàctiques centrades en l'educació ciu...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    24,00 €

  • OBJETIVOS DE DESARROLLO SOSTENIBLE EN EL AULA UNIVERSITARIA: ESTRATEGIAS DE INTEGRACIÓN, LOS
    MERMA-MOLINA, GLADYS (COORD.) / ALBAREDA TIANA, SÍLVIA / BAENA MORALES, SALVADOR / BAJO GARCÍA, IRENE / BALTEIRO FERNÁNDEZ, MARÍA ISABEL / BERBEGAL MIRABENT, JASMINA / BOTELLA GONZÁLEZ
    L'Organització de les Nacions Unides argüeix que l'educació per al desenvolupament sostenible és el paradigma més idoni des del qual avançar cap a l'assoliment de l'Agenda 2030, perquè el seu objectiu és aconseguir que les persones pensin i actuïn de manera responsable a nivell econòmic, social i mediambiental amb la finalitat de garantir l'equilibri del planeta. Malgrat això, ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    22,50 €

  • MUEVE LA LENGUA, QUE EL CEREBRO TE SEGUIRÁ
    DOMÈNECH CASAL, JORDI
    Muestra a partir de 34 actividades aplicadas en las aulas de secundaria cómo podemos usar herramientas lingüísticas para promover los tipos de procesos mentales que queremos enseñar: diseñar experimentos, sacar conclusiones de datos, determinar la certidumbre de una proposición... El libro presenta una gran variedad de experiencias que se analizan desde distintos marcos de la f...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    35,50 €

  • COLABORAR CON LAS FAMILIAS
    PANIAGUA VALLE, GEMA
    Abrir las escuelas infantiles a las familias es todo un reto que ya están consiguiendo muchos centros. Son escuelas en las que predomina el buen trato, el respeto y la empatía en todas las relaciones, así como la flexibilidad en la organización y una metodología realmente adecuada al 0-3. Este libro se ha elaborado sobre la base de múltiples situaciones y experiencias observada...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    17,50 €

  • 100 ACTIVIDADES DE ÁMBITO ARTÍSTICO PARA PRIMARIA
    GARCÍA GARCÍA, JOSUÉ
    El libro que tienes en las manos pretende ser un libro práctico y útil ya que, como su título indica, propone 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Las actividades que propone siguen una estructura común: materiales necesarios para llevarlas a cabo; descripción de la propuesta; desarrollo y actividades alternativas. De esta manera el profesorado, en función de las ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    20,50 €

  • SER NENA, SER NEN
    GUITART ACED, ROSA
    La societat determina què s´espera d´una criatura i força que es compleixi: com ha de ser, què ha de fer, com s´ha de comportar, quins interessos ha de tenir, quins sentiments ha de manifestar, qui ha d´estimar, com s´ha de veure a si mateixa i com ha de veure les altres persones, quines relacions ha d´establir, quins projectes de vida ha de tenir... Però, com a persones que ed...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    20,50 €

  • ABRAZO DE LA LITERATURA, EL
    CENTELLES PASTOR, JAUME
    45 itinerarios de lecturas acompañados de una propuesta didáctica, más o menos estimulante, divertida, reflexiva o emotiva, contrastada en la práctica de aula. ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    26,50 €

  • CÓMO APRENDEMOS
    RUIZ MARTÍN, HÉCTOR
    En los últimos años hemos sido testigos de un interés creciente por tender puentes entre la ciencia que investiga cómo aprendemos y la práctica educativa. Por un lado, la comunidad científica ha fijado su atención en cuestiones de especial relevancia para la educación, partiendo del estudio del cerebro y acercándose paulatinamente a los contextos reales en que ocurre el aprendi...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    30,50 €

  • CIENCIA LOW COST
    BORRULL RIERA, ANNA / VALLS BAUTISTA, CRISTINA
    Ofrece una extensa propuesta de actividades prácticas indagatorias con materiales low cost. Se presentan con una estructura que incluye los objetivos de aprendizaje, el material necesario, el protocolo y la secuenciación del proceso. ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    23,00 €

  • LUGAR DEL SÍMBOLO, EL
    RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, ÁNGELES / ABAD MOLINA, JAVIER
    Las instalaciones de juego, o lugar del símbolo, proponen el descubrimiento de todo lo que el relato lúdico comunica (la valentía, el temor o el cuidar y ser cuidado) desde la mirada, la escucha y el acompañamiento de la infancia. ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    35,50 €

  • ESCOLA COMPROMESA AMB EL MÓN, L'
    BENJAMÍ MOLINÉ / LLORENÇ PLANES / JOAN BONALS
    És imprescindible la reflexió sobre la dimensió ètica i la dimensió social i ecològica de l’educació, que mai s’hauria de simular neutral, que mai hauria de perdre de vista la perspectiva global, no pas en el sentit de posar la mirada en la llunyania sinó en el conjunt de la societat en la qual estem inserits com a individus. Eduquem i ens eduquem en grup en benefici del grup d...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    22,00 €

  • IMPULSAR LA PARTICIPACIÓN INFANTIL
    LLENA BERÑE, ASUN / NOVELLA CÁMARA, ANA MARÍA
    Malgrat els avenços en ciutadania cal continuar insistint i recordar que la infància i l’adolescència són ciutadania del present. No només perquè són subjectes de drets i formen part de la comunitat en què viuen, sinó perquè aquesta necessita que hi col·laborin i participin per avançar. Ser ciutadà comporta participar a l’arena pública, comprometre’s i actuar col·lectivament.El...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    24,00 €

  • MANUAL DE GUERRILLA URBANA
    TONUCCI, FRANCESCO
    Queridas niñas y queridos niños:He escrito este libro para proporcionaros algunas herramientas de protesta contra nosotros, los adultos, para cuando nos portemos mal y no respetemos los importantes compromisos y promesas que os hicimos con la Convención de las Naciones Unidas sobre los Derechos del Niño del 20 de noviembre de 1989, reconocida por todos los países del mundo. Mi ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    20,50 €

  • EDUCACIÓ FÍSICA I REPTES FÍSICS COOPERATIUS
    DOLORS CAÑABATE / PERE CASALS / CRISTINA GUIJOSA / ALEIX VILA
    L’educació física ha de ser un espai on l’alumnat aprengui a construir coneixements des de la motricitat i el capaciti cap a altres aprenentatges, dissenyant, cercant, creant i aplicant noves estratègies.En aquest sentit, aquest llibre presenta una proposta teoricopràctica competencial des del currículum actual d'educació física, amb l’objectiu de facilitar als docents d’educac...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    21,00 €

  • COMPETÈNCIES PER TRANSFORMAR EL MÓN
    CLARA MASSIP (COORD.) / CÉCILE BARBEITO, ÀLEX EGEA / MARIANO FLORES
    Aquest llibre és el resultat d’un procés de formació, reflexió, anàlisi i concreció dut a terme per més de seixanta persones que han participat en el programa Competències i Educació per al Desenvolupament (EpD), impulsat per Edualter amb la col·laboració de l’Escola de Cultura de Pau i la Fundació Solidaritat UB.Com a fruit d’aquest treball, s’ha elaborat un model curricular p...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    22,00 €

  • INGLÉS PARA FINES SOCIALES Y DE COOPERACIÓN
    CRISTINA A. HUERTAS ABRIL / M.ª ELENA GÓMEZ PARRA (COORDS.)
    L’aprenentatge de segones llengües és un dels eixos educatius fonamentals i amb major rellevància tant als organismes internacionals de referència com en el mercat laboral. És innegable el paper predominant que té l’anglès avui, lingua franca actual i, sens dubte, llengua d’intercanvi per a la ciència, la divulgació, el transvasament cultural i, per tant, una base i una eina so...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    20,00 €

  • INFÀNCIES
    ARNAIZ SANCHO, VICENÇ / DÍEZ NAVARRO, M. CARMEN
    Compilació d´articles que parlen d´infants, de famílies, de mestres, de comunitat i d´educació. Es proposa una educació saludable, optimista, tranquil·la i humana sense allunyar-se de la realitat. ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    21,00 €

  • ACTUAR, JUGAR, PENSAR
    AUCOUTURIER, BARNARD
    En aquest llibre Bernard Aucouturier, especialista en psicomotricitat infantil i creador de la pràctica psicomotriu educativa i terapèutica que porta el seu nom (PPA), analitza la gènesi del joc espontani del nen com a mitjà d’expressió de la seva pròpia història relacional arcaica i com a mitjà de reassegurament enfront de les angoixes nascudes d’aquesta història dolorosa a ve...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    22,00 €

  • 10 IDEAS CLAVE NEUROCIENCIA Y EDUCACIÓN
    CARBALLO MÁRQUEZ, ANNA / PORTERO TRESSERRA, MARTA
    Una obra de síntesis y de referencia sobre neurociencia y educación que presenta una estructura en forma de 10 ideas básicas que facilita la comprensión.Quins són els neuromites més estesos de la societat? Com madura i es desenvolupa el cervell durant la infància i l’adolescència? Quines són les bases neurològiques de l’aprenentatge i quins factors i elements hi poden estar int...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    25,50 €

  • 10 HISTORIAS DE ÉXITO EDUCATIVO PARA UNA PEDAGOGÍA DE ESPERANZA
    JORDI LONGÁS / JORDI RIERA (COORDS.) / ELENA CARRILLO / IRENE CUSSÓ / ROSER DE QUEROL / EVA RODRÍGUEZ
    La pobresa afecta negativament el rendiment escolar de la infància i l’adolescència. D’ella se’n deriven complexes situacions de precarietat que viuen prop del 30% de famílies al nostre país i són causa de vulnerabilitat, obstaculitzant de manera quasi invisible les trajectòries d’èxit educatiu. Nombroses investigacions confirmen que la igualtat d’oportunitats és més aviat un m...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    16,00 €

  • PSICOLOGÍA DE LA EDUCACIÓN INFANTIL
    EVA M. ROMERA, ROSARIO ORTEGA-RUIZ (COORDS.)
    Aquest manual recull les principals aportacions teòriques i els avenços nacionals i internacionals en la investigació psicoeducativa a l’etapa 0-6 anys, i sorgeix del treball docent d’un grup de professorat universitari especialitzat en l’àmbit de la psicologia de l’educació i el desenvolupament. Les peculiaritats d’aquesta etapa requereixen continguts i propostes docents ajust...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    25,00 €

  • EDUCACIÓN, SALUD Y CALIDAD DE VIDA
    MOLINA-LUQUE, FIDEL / GEA-SÁNCHEZ, MONTSERRAT (COORDS.)
    Aquest llibre té com a objectiu primordial proposar elements de reflexió, teòrics i pràctics, fruit d’estudis i investigacions socioculturals, sobre aspectes d’educació, salut i qualitat de vida, dels processos de socialització, identitat, gènere i de la construcció de la interculturalitat. Tot això implica necessàriament un enfocament interdisciplinari que permet abordar aques...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    23,50 €

  • ENSEÑANZA DE LA HISTORIA Y COMPETENCIAS EDUCATIVAS
    RAMÓN LÓPEZ FACAL / PEDRO MIRALLES MARTÍNEZ / JOAQUIM PRATS CUEVAS (DIRS.),
    Amb aquest llibre es pretén donar a conèixer alguns resultats d’investigacions sobre l’ensenyament de la història i el desenvolupament de competències educatives fruit de la col·laboració entre diversos equips que s’estan coordinant des de 2012 (el grup RODA de la Universitat de Santiago de Compostel·la, el grup DHiGECS de la Universitat de Barcelona i el grup DICSO de la Unive...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    25,00 €

  • INFANCIAS. EDUCAR Y EDUCARSE
    VICENÇ ARNAIZ SANCHO / MARI CARMEN DÍEZ NAVARRO
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    21,00 €

  • NIÑOS Y LAS NIÑAS PIENSAN DE OTRA MANERA, LOS
    TONUCCI, FRANCESCO
    Com pensen les nenes i els nens? «Igual que nosaltres, però en petit», podria afirmar ingènuament un adult; però no és així. La manera de pensar dels nens i les nenes és diferent i misteriosa. Diferent perquè els seus interessos són diferents, les seves opinions, les seves preocupacions respecte al món dels adults. Misteriosa perquè és difícil d’entendre. Els nens i les nenes s...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    28,00 €


01 02 03 04 05 »